(Medyadaki asena )
Ne oldugunu anlamadan silah sesleri duymaya başladık egilip karargahın içine girer girmez gözüm babam ve amvamı aradı, çok şükür iyilerdi onlarda benim gibi karargahın içine girmişlerdi.
Sakladıgım yerden Silahımı çıkararak direk ateş etmeye başladım.
Alaz timdekilere konumları için bagırıyodu. Bende düşünmeye başladım neden bu kadar az gelmişlerdi Öldürmek için degil göz dagı vermek için gelmişler gibiydi en fazla 100 kişi vardı 1 yada 1;30 saate biter gibiydi.
~1 saat sonra ~
Asena'dan
dedigim gibi Tam da bir saat sonra çatışma bitmişti ölü yoktu ama ağır yaralı çok fazlaydı ambulans gelip direkt ağır yaralılar alıp hastaneye götürürken kolumda bir sıcaklık hissettim, baktıgımda vurulmuştum o kadar çok fazla yara vardiki vucudumda hissetmemiştim babam ve amcamın yanına gelerek.
" Baba iyimisiniz"diye sordum.
" İyiyiz kızım biz sen nasılsın " Der demez gözü üstümde gezdirdi bianda kaşlarını çatmasıyla baktıgı yere baktım ah tabi vurulmuştum ona bakıyodu.
" Kızım vurulmuşsun revire gidelimde bi baktır" Dedi
" Baba yok iyiyim ben şimdi giderim revire " Dedim ben babamla konuşurken arkadan alaz geldi babama bakarak asker selamında durup.
" Komutanım biz etrafı temizledik yaşayanlarıda sorgu odasına götürdük "
" Tamam yüzbaşım sizde görevden geldiniz gidin dinlenin 1 hafta izinlisiniz "
" Emredersiniz komutanım " Dedi ve bana bakarak tam gidicektiki kolumdaki yarayı görerek kaşlarını çattı ama bişey demeden gitti. Onun ardından amcam geldi.
" Yüzbaşım sende git dinlen 1 ay izinlisin" Tam itiraz edicekken anlaöış olucakki.
" İtiraz kabul etmiyorum yüzbaşım görev raporunu yarim saat içinde basama bırak ve çık " Eee albay sonuçta laf üstüne laf söyleyemem.
" Emredersiniz komutanım"
Diyerek amcam ve babamın yanından ayrıldım.Bir askeri durdurup " Asker bi bakarmısın"
" Buyrun"
" Adın neydi"
"Timur "
" Hah timur Albaydan odamın anahtarını ve eşyalarımı getirirmisin asena bozkurt istiyo dersin"
Beni tanımadıgı ve rütbemi bilmedigi için sadece " Tamam" Diyip gitti.
Bende giden askerin arkasından duvara yaslanıp Kahve gözlü komutanı düşünmeye başladım gözleri ne kadarda güzeldi nerden geldigini bilmedim iç ses yine gelmişti.
~ iş ses ~ ' desene sen bizim yüzbaşıya tutuldun'
~asena~ " Tutuldun fln ne oluyo iç ses sadece gözleri hoşmuş yoksa tutulmak falan hıh benlik degil "
~ iç ses~ " Tabi canım kesin öyledir asena sen söyledin biz inandık hıho tamam "
~ asena ~ ya bak yok öyle biş-" Tam çümlenin devamını getircektimki arkadan birinin sesi geldi.
" Noldu şimdide kendi kendinemi konuşamaya başladın"
" Benim kendi kendime konuşmam sizi ne alakadar ediyo " Kendi kısmına biraz vurgu yapmış olabilirim.
" Alakadar etmiyo zaten ben kolun kanıyodu kolunu sormaya geldim ama seninle konuşmak mümkün degilmiş onu ögrendim"
" Mümkünde konuşana " Diye kendimce laf söylemeye çalıştım sana ne oluyosa sanki benim kolumdan. Tam konuşucakken daha yeni albayın yanına göndersigim asker geldi rütbemi ve ismimi ögrenmiş olucakki hazır ola geçti ve mesafeli konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız
Actionbir kız var geçmişinden yaralı o kız büyüdü , acılarını unutmaya çalıştı ve birgün o yaşadı acılarının boşuna oldugunu gördü işte herşey o zaman başladı geçmişini düşündü neden dedi ama bişey yaptımı hayatına yeni kişler mi girdi? işte hikaye şi...