İyi okumalar dilerim ✨
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Jimin babasının söylediği sözden sonra sessizce arabada oturmaya devam etmişti. Arada gözü elindeki dosyaya kayıyor ama hemen dışarı bakmaya devam ediyordu.
Araba evin önünde durunca önce babası sonra da kendisi inmişti. Babası tam eve doğru giderken çalan telefonuyla durmuş ardından Jimin'e bakarak:
" Sen eve git, benim işim var" diyerek arabaya geri binmişti.
Jiminse babasını dinleyerek eve girmişti...
Jimin saçlarını kuruturken yatağın üstüne bıraktığı dosyaya baktı. Bugün gördüğü üçlüyü aklından çıkaramıyordu. Dudaklarını büzerek yatağa oturdu ve dosyayı açıp içine baktı. Okuduğu şeyler onu biraz şaşırtmıştı. Üçü dışında başka bir üçlü vardı ve onlar da hiç fena değildi.
Jimin derin bir nefes aldı ve dosyayı yatağın diğer tarafına bıraktı. Onlar gerçekten sıradan bir hayat yaşıyorlardı. Kendisi ise babasının işini devam ettirmek için dersler alan bir mafyaydı. Birgün babası ölecek ve onun yerine geçecekti.
Babasının nasıl annesi ile evlendiğini merak etti. Sonuçta canları her zaman tehlike de olmuştu, onları öldürmek isteyen birçok kişi vardı.
Jimin dolu gözlerle yastığına sarıldı. Eğer öz annesi ve babası onu üvey babasına vermeseydi belki de onlarla birlikte olurdu.
Jimin yastığa yüzünü sürtüp yataktan kalktı. Bu akşam bara gidip çalışması gerekiyordu. Belki onlarla birlikte olamazdı ama uzaktan onları izleyip onların mutluluğu ile mutlu olabilirdi.
Gece için kendine yakışan kıyafetler seçti. Ne kadar onlarla birlikte olamayacağını biliyordu ama onları etkilemek istiyordu.
" Bay Park yemeğinizi yemeniz gerek " diyen evin hizmetçisi ile onu onayladı.
Jimin yemek odasına gidip hızla yemeğini yedi ve yanına birkaç eşya alarak evden çıktı...
Arabasını barın çalışanları için olan otoparka bıraktı Jimin. Ardından eşyalarını alıp bara çıktı. Onu gören diğer çalışanlar selam verip işlerine geri dönmüştü. Jimin de hızla personel odasına gitmiş ve üstünü giyinip barmen arkadaşının yanına gitmişti.
Bugün dans etmeyecekti. İki gün sonra dans edecekti.
" İyi akşamlar Hyunjin! " Dedi Jimin.
" İyi akşamlar jiminie~ " dedi Hyunjin.
" Saçların çok güzel olmuş! Sarı Sarı! "
" Teşekkür ederim jiminie~ senden özendim " dedi Hyunjin kıkırdayarak.
" İkimiz de civciv olduk resmen! "
" Bu arada barın sahibi değişmiş Jimin-ah! Daha genç ve yakışıklı biri diyorlar ama ben görmedim " dedi Hyunjin.
" Evet biliyorum ve ben gördüm "
" Dedikleri kadar var mı? "
" Feci birşey "
Hyunjin gülümseyerek Jimin'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Melek Yüzlü Şeytan~ [JiminxBts]
FanficŞehire yeni taşınmış olan Namjoon,Seokjin,Yoongi,Hoseok,Jungkook ve Taehyung onları bekleyen kişiden habersizlerdi... ***