doğum günü
Mücahit ekibini toplamış, Zeynep'in doğum günü için hazırlıklarla uğraşıyordu. Ekipte aslında pek güvenilir sayılmazdı. Deniz, Tolga, Cesur, Doğan, Utku, oğlu Kutalmış ve minik prensesi Lila. Bu grup içerisinde en mantıklı davranacak iki isim vardı, Cesur ve Lila.
Lila sabah öpücüklerle uyandırdığı annesini işe yollamıştı, ardından babasını kurbağadan prense çevirerek uyandırıp amcalarını çağırtmıştı. Abisi uyanmayınca onun üzerinde tepinmek zorunda kalsa da en sonunda başarılı olmuştu.
Amca's ekibi toplandığında Doğan amcasının ısırmaları ve sıkıştırarak sevmeleri arasında ne yapmaları gerektiğini anlatmaya çalışmıştı.
-"Ya, ahiretlik bırakır mısın! Nefes alamıyorum!"
-"Senin nefes alan burnunu yerim!"
-"Yeme artık beni! Babaa!"Kızını çekip alan Mücahit Doğan'a sağlam bir tane geçirmişti.
-"Ah! N'apıyon!"
-"Kızımı rahatsız etme ibne."Utku ve Tolga'nın kavgalarını gördüğünde alnına vurmuş, bu tatlılığa herkesi güldürmüştü.
En sonunda babası ve Cesur amcasıyla kontrolü ele almış, etrafı süslemiş, hediyeleri ve masayı hazırlayıp herkesin eline konfetileri tutuşturmuştu.
-"Plan basit, Utku amca sen iyi dinle sen çok zor anlıyorsun!"
-"Ya amcam ne alaka!"
-"Üzgünüm, annem gelince ses yok, her odaya girer sonlarda buraya gelir diye tahmin ediyorum. O geldiği gibi konfetiyi patlatıcaksınız sende müziği açıcan ahiretlik, tamam?"
-"Ya şu Doğan amcanla demeyin şöyle birbirinize!"
-"Baba şuan tek sorunumuz bu mu!"Zeynep gelmişti sonunda, konfetilerin sadece ikisi parladığında sinirlenen Lila köşesinde artık sinirinden ağlamıştı.
-"Ya! Teşekkür ederim!"
-"İyi ki doğdun birtanem!"
-"Yenge iyi ki varsın lan, sen almasan bu kerata olur muydu!"
-"Kerata değil Kutalmış."
-"Sus la bebe."Sarılma faslı bittiğinde Zeynep'in gözleri Lila'yı aramış, kenarda ağlarken bulmuştu.
-"Aşkım?"
-"Anne bi' işi de beceremediler ya!Çok kötü oldu!"
-"Hayır aşkım, her şey çok güzel. Çok güzel düşünmüşsünüz çok teşekkür ederim."
-"Sen iyi ki doğdun ama."
-"Sende balım."Sarılmıştı anne kız. O sırada baba şahsı araya girmişti.
-"İyi ki yaptık dimi hayatım?"
-"Baba sus!"Dudak büzen Mücahit kollarını açmış, iki bebeğini kolları arasına çekmişti. Bu sırada konfetiyi anca patlatmayı becerebilen Tolga'ya sinirlenen Lila onu tüm evde kovalamıştı.
___________________________________________
by Erdm
Bu da sonuncusuydu, tekrardan iyi ki doğdun bebek 💙. Zzeeyn_