¹

277 17 16
                                    

first date

Zeynep de Mücahit de kalabalıkları sevmezdi. Zaten ikisi yanlız kalmayı tercih ederdi. Zeynep'te Mücahit'in samimiyetine güvenerek onu evine, çaya davet etmişti.

Mücahit'e kapıyı açtığında koca bir buketle karşılaşmıştı. Ne yapacağını şaşırmıştı.

Beraber yemek yemek çok keyifliydi, ikisi de nezaket için kendini bozmuyordu. Zeynep Mücahit'in iltifatlarına gülüyordu, yemekleri kendisi yapmadığı ve hepsini Eylül'e yaptırdığı için ☺️, ardından tatlı teşekkürler edip mevzuyu çaktırmamaya çalışıyordu.
Yemek sonrası daha eğlenceliydi, beraber playstation oynamışlardı. Zeynep Beşiktaş'ı Mücahit Galatasaray'ı seçmişti.

-"Bak yenerim ama sonra ağlama bana."
-"Bakaca'z Mücahit Bey."

İlk turda Zeynep'i sevindirmek için yenildi Mücahit.  Ardından koltuğa çıkan Zeynep koltuktaki yastıkları Mücahit'e atıp koltukta zıplamıştı.

-"En büyük, Beşiktaş!"
-"Kaşınma!"
-"Napa'ca'n? He?"
-"Valla düşürürüm! Gel şuraya! Daha bitmedi!"
-"Nasıl bitmedi?"
-"Rövanşını isterim."

2. turda yenilen Zeynep yenilgiye doymamış, 3. turda tekrar yenildiğinde pes etmiş, kendini yastıklara gömmüştü.

-"Hey. Alo. Hey. Küstün mü sen?"

Mücahit'e cevap vermeyip triplenen Zeynep aniden Mücahit'in onu omzuna almasıyla çığlık atmıştı.

-"Napıyo'n!"
-"Atayım mı he, atayım mı!"
-"Hayır, indir!"

Kendi etrafında dönüp Zeynep'i koltuğa attığında Zeynep kahkaha atmıştı.

-"Manyak!"
-"He manyağam, ne var?"

Geceleri gülüşleriyle bitmişti. Artık Zeynep'in gözünden uyku aktığını gören Mücahit gitme kararı almıştı.

-"Burada kal istersen."
-"Yok yok, teşekkür ederim."
-"Çok geç oldu ama."
-"Yavrum geç olsa n'olacak, kim ne yapacak bana Allah aşkına?"
-"Sus be, git tamam."

Gülüşüp sarılarak ayrıldılar o gün.

___________________________________________

by Erdm

Zzeeyn_ fıstığım, güzelim, balım. En önemlisi Cihat'ım. İyi ki doğdun, iyi ki varsın bebek. Sana verebileceğim en güzel hediyenin bu olduğuna inanıyorum. Bana kattığın enerji için çok çok teşekkür ederim. İyi ki doğdun, nice mutlu hatta daha da mutlu senelerin olsun. Hep yüzün gülsün. Sonuçta, ille de sen 💙.

27.11.2023 - mutiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin