Lotte
Ik werd wakker toen pommie mij belde. We hadden vandaag een vrije dag. Pommie vroeg of we konden afspreken. Ik had niks te doen dus zee dat het goed was. Ze vroeg of we bij mij konden afspreken. Ik zee dat het kon. Ze vroeg of binnen een uurtje konden afspreken. Ik zee dat het goed was. Ik kleed mij nog aan en at cornflakes. Mijn tanden had ik tijdens het bellen al gepoetst. Toen kwam pommie aan . Voor dat ik het wist. Voelde ik pommie haar lippen op de mijne. Ze vroeg tijdens het kussen of naar de slaapkamer konden.
Pommelien
Ik vroeg aan lotte of we naar haar kamer konden . Wat ze had gezegd dat haar ouders konden terug komen. Van vakantie in Frankrijk. Ze zee dat het kon. Ze tilde me op om naar haar slaapkamer te gaan. Ze duwden me tegen deur zodat die dicht ging. Ze zetten haar handen in mijn heupen en ik de mijn in haar nek. Ze draaide me om zodat me op haar bed kon gooien. Ze gooide mij op haar bed . Ze ging op me liggen we kusten . Ze draaide om zodat zij onder lag. Ze vroeg of dat ze mijn shirt mocht uitdoen. Ik knikte voor toestemming te geven. Nog voor dat ik het doorhad was mijn shirt uit. We draaiden terug om ze deed een rekker in haar. Ik vroeg of haar cropp top uit mochten. Plaats van te antwoorden deed ze het zelf. Ze ging met haar rechter hand naar beneden . Ze keek me aan voor bevestiging te krijgen dat het mocht. Ik,knikte om toestemming te geven. Ze had het moeilijk om mijn rokje uit te krijgen dus deed ik het voor haar. Ze ging met een vinger richting mijn vagina. Ze vroeg of dat het pijn deed . Ik zee nee . Terwijl dat ik nee zee . Hoorde ik iemand lottie haar naam roepen ik keek haar in haar ogen . De persoon riep nog eens en toen het lottie het ook gehoord . Ze shit dat is mijn mama . We kleden ons alle bij aan . Lottieging naar beneden.
Lotte
Ik hoorde mijn mama roepen. Dus ik kleed mij aan . Om naar beneden te gaan . Ik zag mijn papa en mama aan tafel zitten. Ze vroegen gelijk wie er in mijn kamer was. Ik schrok toen ze dat vroegen. Maar had ook door als ik zou liegen dat ze het door gingen hebben dus ik ging aan trap staan om pommie te roepen ze kwam naar beneden.