Pommelien
We gingen met drie terug naar de tafel waar maksim al zat. Hij vroeg waar wij vandaan kwamen. Aangezien er maar een andere wc bezet was. We zeden dat we het gingen vertellen tijdens het eten we bestelde eten . Toen vroeg maksim hoe het zat. Ik stuurde Lottie een berichtje waar in stond zullen we gwn kussen in de plaats van het te zeggen ik zag lottie knikken ik draaide om en lottie ook . Ik pakt haar hoofd vast en toen kuste ik haar. Opeens hoorden we iemand gillen. In het echt #cemma we draaide ons om wandt het was niet maksim of camille maar een meisje achter ons die gelijk kwam met de vraag of we een selfie met haar konden maken en dat deden we . Toen zag ze dat maksim zijn op camille haar poep had gelegd en vroeg ze of zij ook een koppel waren en om te antwoorden kusten ze . Haar mond viel op. Haar ouders riepen haar. We waren klaar met eten en gingen onze kamer opruimen wandt onze kleren lagen overal in de kamer . Toen we daar aan kwamen had ik me te lang moeten inhouden en pakte ik haar vast en voor dat ik wist waren we uitegekleed en had lottie al door wat ik wou en ging ze met haar vinger . Waar ik die het liefste wauw. Ik was moe . Dus vroeg of we morgen konden opruimen ze knikte en legde haar ijgen goed in bed.
Lotte
Ik werd wakken maar geraakte niet recht . Ik keek wat er was pommie haar hoofd lag op mijn buik. Ik wekte haar wandt we moesten ontbijten en de kamer opruimen. Toen we dat gedaan hadden gingen we naar de auto. We waren onderweg toen we de mcdo zagen. Pommie keek naar mij dus ik wist dat ik moest stoppen. Voor frietjes te eten dus ik stopte. We warenal in belgie dus een grotere kans om betrapt te worden door een fann die wel alles online zet
DE REST LEES JE IN EEN ANDER DEEL♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡