Lotte
We besloten als colegas naar binnen te gaan. En ja we kwamen binnen er kwam gelijk iemand op ons af voor een foto. We maakten een foto met de fan. En gingen bestellen. We waren klaar met eten en gingen naar de auto. We moesten snel zijn wandt er was nog een feestje bij danny<Scott>. We kwamen bij mijn thuis aan. Pommie had geen feest kleren bij en vroeg of ze iets van mij mocht lenen ik zij ja. Maar zij der wel bij dat ik niet weet of het haar smaak wel is . Ze had iets gevonden. Ze had zoals je wel zal denken heeft ze iets groen gepakt. Ik had mijn favo paarse jasje met cropp topp en baggy broek aan.
pommelien
We vertrokken naar het feestje en om het geheim te houden dat we samen zijn. gingen we vijf minuten uit elkaar naar binnen eerst ging lottie en dan ging ik. Ik kwam binnen en ging naar danny we gingen dansen lottie keek met een jaloerse blik naar mij. Ik en lotte hadden bijden toen al te diep in het glas gekeken ik zee tegen danny dat die slow moest opzetten. En dat deed hij . Ik vroeg lotte om te dansen . We waren al helmaal weg door de drank en voor dat ik het door had stonden we daar te kussen met heel de cast om ons. Megane was ook zat en filmde en zette het op internet.
volgende dag =draaidag
lotte
Thomas riep mij en zee dat ik pommelien moesten komen ik ging pommie halen we kwamen aan bij zijn kantoor en liet het filmpje van megane zien we waren bijden vuur rood van schaamte en toen reageerde thomas
DAT LEES JE DE VOLGENDE KEER