Pommelien was de dag dat er een nieuwe actrice {lotte} kwam. Iedereen keek ernaar uit om haar te zien . Het was de eerste draaidag van seizoen 3. Iedereen was er al toen lotte aankwam. Toen ze aankwam maakten mijn hard gelijk een sprongetje. Ik wist niet wat het betekende ben ik nu verliefd? Ik weet dat het niet kan ik had haar nog nooit gezien. Ik heb de hele dag nagedacht over wat dat was. Mijn acteer bestie Camille had het door. Omdat ik ook al de hele dag niks gezegd had. Vroeg ze wat er was ik wist niet wat zeggen. Dus heb dan maar niks gezegd.
Camille
Ik vond dat Pommelien vandaag heel raar deed . Ik gevraagd wat er was. Maar ze zee niks. dus heb ik het genegeerd. Het was al laat en ik moest morgen al vroeg opstaan. Dus ging dan maar slapen. Toen ik wakker werd zag ik dat. Pommelien een bericht had gestuurt. Omdat ze mij wou spreken voor de opnamens . Ik stuurde dat ik ze kon ophalen. Om naar de opnamens te rijden.
Pommelien
Ik heb toch maar besloten om het te zeggen tegen camille. Toen ik had gestuurt dat ik haar wou spreken. Stuurde zij dat ze mij kon op halen. Ik stuurde dat het oke was. Een half uur later was Camille er. Ik was al klaar dus konden wij gelijk vertrekken. Toen wij onderweg waren . Vroeg Camille wat er was. Ik heb dus gezegd dat ik al een tijdje weet dat ik op meisjes val. Ze reageerde gelukig goed . En toen vertelde ik dat ik denk dat ik verliefd ben op lotte. Camille zee daarna . Dat ik met lotte moest praten.
Camille
Pommelien heeft verteld dat ze denkt dat ze verliefd op lotte is. Ik heb vervolgens gezegd. Dat ik het niet raar vond ofzo. En dat ze moeten praten.
Pommelien
We waren aan gekomen. Toen zag ik lotte. En heb ik gevraagd of we konden praten we zijn toen naar de kleedkamer van lotte gegaan. Ik zee vervolgens tegen lotte dat ik verliefd .Nog voor dat ik mijn zin kon afmaken. Voelde ik lotte haar lippen op de mijne. Ik kuste terug met een grote glimlach