Arkadaşlar şu an sizce napıyorum?
Ne tahmin ettiğimizi bilmediğim için, evde deli gibi dans edip anneme "ne var?" Bakışı atıyorum . Nedenmi????
400 izleme 60 oy olmusuz. Hepinizi öpüyorum .
Ve sizi çok bekletmeden yeni bölüm .Ben böyle birşey beklemiyordum.
Yn: ln lia noldu size
Lia: bu sala-
Changbin: hani söylemek yoktu
Lia: sus be . Zaten sinirlerim tepemde . Parçalarım seni .
Changbin: aman kalsın kalsın .Ve siz onları ne şekilde gördüğümüzü merak ediyorsunuzdur. Lia bir eliyle changbinin saçını yolarken diğer eliyle de changbini kendinden uzaklaştırmaya. Changbin ise bir eliyle lianın saçını yolmaya diyer eliyle ise saçını liadan kurtarmaya çalışıyordu. (Umarım anlamışsınızdır).
Lia changbine ters bakış atıp yeniden konuşmaya başladı.
Lia: mal bana x oyunu oynayalım dedi odada kabul ettim . (Oyunun ismini unuttum . Şindi elinizin içini havada yukarı doğru tutuyorsunuz. Diyeri ise yukardan sertce şaplak vuruyor. Gerçekten çok acıtıyor) . Ben yavaş vurdum . Amma bu mal öyle bir virdu ki. Sonrada dalqa geçmeye başladı. Neymiş ben güçsüzmüşüm . Bende ona kimin güçsüz olduğunu gösterdim . Iyi yapmamisimmi kanka?
Yn: çok iyi aferin sana aferin
Lia: dalqa geçme lan burdan sanada dalarım bak .
Yn: tmm sakin koçum sakin. En güçlü sesnsin
Lia: sen istedin .
Yn: Chaaan koru beni. Sakatim ben.
Chan : susun lan
Diye birden bağırdı. Herkes saniyesinde sustu.
Chan: oyun moyun yok size. Herkes yataklara!
Minho:ammaa ne güzel oynuyord-
Chan:SUS!
minho: tamam
Han : ozaman iygeceler.
Deyip han odaya çıktı. Minho kendi odası tarafa değılde han tarafa gitti.
Yn: minho
Minho: hı
Yn: oyuna hanın odasındamı devam ediceksin.
Minho ayağındaki yumuşakKısa oldu sorry 😔😔😔
Sizi seviyoom❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Easy ~Skz And New Member~
FanfictionYüzde gülümsemek yetermi mutluluğa? Tabikide hayır O zaman aldanmayalım o sahte gülümsemelere.