Inanmak istiyorum

399 30 46
                                    

Uyandığımda başımda acı vardı . Gözlerimi açamayacak kadar yorqundum . Ve korkuyordum . Uyandığımda duyduklarımı inkar etmemelerinden korkuyordum . Ya gerçekten mutlu geçirdiğim bu bir kaç gün , yüzümün gülmesi , hep birlikte eğlenmememiz bir hiçse. Ama ne de olsa sonsuza kadar uyuyamazdım . Keşke mümkün olsaydı...

Gözümü açtım odada yanlızdım . Başım çok acıyordu. Etrefa bakındım . Tertemizdi . Acaba rüya mı fördüm . Ruya olmasını umut ederek..

Salona indiğimde gördüğüm manzara hiçbir şeyin rüya olmadığını açıkladı . Gözlerim dolmaya başladı . Ama yine ağlamamak için direndim . Ne de olsa iki defa kayb ettim . Üçüncüsü olmaz , olamaz

Lia tekli koltukta oturmuş diğerlerinden açıklama beklereken benim salona girmem ile gözlerimi üzerime çektim . Tek tek hepsinin gözlerine dolu olduğuna emin olduğum gözlerimle bakmaya başladım . Gözlerim obların gözlerine dikince ( d nin yanında s harfi var ya . Hata yaptımmı diye kontrol ederken fark ettim ne yazdığımı. Ghvjvhvvh) ilk onlar dözlerini çekiyordular .

Gittim ve L koltulardan birine oturdum . Sadece bekledim . Inanmak istiyordum onlara . Sadece inanmak..

Bangchan: bize para teklif etti . Size iyi davranmamız için en başından . Kabul etmiştik ama size iyi davranmıyorduk . Her ay bize düzenli para veriyordu. Sonra sizinle gerçekten iyi anlaşmaya başladık . Biraz pişmandık . O gün para almamızın ne kadar doğru olduğunu tartışıyorduk . Jyp arayıp para vereceğini söylediğindeyse sen duydun . Biz..biz özür dileriz.

Diğerleri : evet özür dileriz

Yn: duymak istediğim bu değildi . Inkar etmenizi duymak isterdim . Böyle birşey yapmadığınızı duymak isterdim . Bir kaç bin won içinmiydi o gülümsemeler. 

Seungmin: hayır... gerçekten hayır . Size ısınmaya başlamıştık . Gerçekten

Seungminin gözlerinin içine bakmaya başladım ve gülümsedim . Bu sahte olan gülümsemeyle gözlerini gözlerimden çekti . Lia sadece izliyordu .  Susuyordu , butsa onların canını daha çok yakıyordu.

Yn: ısınmak . Bu bizi sevdiyiniz anlamına gelmez sevmiştik , inanmıştık size . Yeniden inanmak isterim . Yeniden gülümsediğinizde aklımdan o gülümsemenin sahte olup olmadığını sorqulamadan karşılık vermek isterdim . Sizi yeniden kuşkusuz sevmek isterdim. Siz devam edin role . Paranızıda alın . Hiç bir şey belli etmeyiz . Bize iyi davranmanıza da gerek yok . Size iyi günler.

Dedim ve odama doğru yol aldım . Biraz daha orada kalsaydım ağlayacaktım çünki. Karşı bile çıkmadılar gidişime . Liaysa yanıma geldi. Birlikte oturduk biraz . Ikimizde suskunduk . Ve benim başım ağrıyordu. Uyumak istediğimi söyledim. Liada uyuyucağını soyledi ve odasına çıktı. Bense kendimi uyukuya teslim ettim.

Artık bu hikaye bana saçma geliyor bitirmek istiuorum . Sizce ship olsun mu yoksa duyqusal bir son mu ? Yani ölüm falan.

Easy ~Skz And New Member~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin