isim nou nou

345 24 90
                                    

Bir kac kişinin isteğiyle bu hikaye yine uzatılıyor . Bağırsak gibi uzuyor harbi. Bu gidişle 2025 e kadar gidecek .

Bu bölüm kendi yorumlamamla yazılacak !!!

Başlayalım

Siz demeden ben diyicem.

Hadi sağ ayakla

Bu arada duyuru : çok yorum = benim mutlu olmam = en hızlı sürede bölüm .

Yani ben oy degil de yorum sınırı koyucam .

Sınır 65 yorum . Bölüm istiyorsanız yorum yapın . Bu kadar basit.

***

Hyunjin elindeki telefonla aşağıya kadar giderken ben de onu yakalamak umuduyla peşinden gittim .

Ama nafile . Tazı gibi koşuyor mübarek .

Hemen gidip seungminin yanında bağdaş kuran hyunjine baktım . Gözlerini benim gözlerimle birleştiren hyunjinin gözleri parlıyordu .

"Bak hwang hyunjin ağzına sıçmadan önce o telefonu bana ver " bir umutla ben onu tehtit ederken o bana gülümseyerek bakıyordu.

"Sadece birleştirici melek görevimi yapıyorum. Bir birini seven iki genci birleştirmek suç mu ki?"

"O suc degil ama insan öldürmek kesinlikle suc . Ve ben suçlu olmak istemiyorum ."

Anırarak seungmin omuzuna vuran hyunjine karşı oldürücü bir bakış daha attım ve mümkünmüş gibi çatık olan kaşlarımı daha fazla çattım .

Hyunjinse mümkünmüş gibi dahada güldü tabiri caizse- anırdı .

Tehtidin işe yaramadığını anlayınca artistlik yapmaya karar verdim .

İyi izleyin .loading hint dizisi ...

İki elimi önüme getirip parmaklarımı kenetledikten sonra masum bir surat aldım ve yavru köpek bakışı yaptım .

***

O sırada yn


Anlık hyunjin gibi anırdım

Neyse devam

***

Hyunjin o anırmasını sürdürerek konuşmaya baladığında . Seungmin bize ne yapıyo bu mallar amk bakışı atıyordu.

***

Yine bölüyorum ama bu fotonu koymazsam olmaz

Anlık seungmin:

Aklımdakı bakış tam olarak buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklımdakı bakış tam olarak buydu .

Cok iyi

Devam

***

Hyunjin ses kaydını başlatınca hemen odama koştum . Ne de olsa tek kutuluşum buydu . Seungminin yüzüne bakamazdım .

-amk elinde olsa çocuğu yiyicek . Ama seungmin rahatsızmı . Bence hayır -

Mal Hyunjin resmen utancımdan yerin dimbine giricem . Oldürücem seni mankafa . Az bekle ...

O sirada siz :

Hyunjine mankafa dedi . Yazın -1

***

Kalbim deli gibi atıyordu . Yarım saatir odadayım ve hiçkimse yok. Aslinda iyi bence . Belki dinletmemistir .

O sirada ben

Birden kapı tıkladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birden kapı tıkladı . Ayyyğ kalbim . Terk etme beni . Yada terk et . Utanmam . Omg . İyi çozüm . Öliyim de utanmayayim . Diye düşünüyordum ki seungminin sesini duydum .

"Yn gele bilirmiyim "

'Yok orada bekle ' diye geçirdim içimden .

"Neden burda bekleyeyim ki?"

'hay amk ben onu dışımdanmı söyledim . Siktir git' diye geçirdim yine içimden

"Sövme chana derim bak "

" Ben onudamı dışımdan dedim "

Bi de öl ferihaaağ

Kapı açıldı ve sengmin içeri girdi . Kalbimi susturmazsam şu an içimde savaş var sanacak çünki iç orqanlarım yer değiştererek ses çıkarıyo .

"Ses kaydını dinledim "

' dinlemez olaydın'

"İçinden söylemek hakkında biraz alıştırma yap bence " deyince pörtlemiş gözlerle ona bakmaya başladım .

"..."

Dediği şey kalbimi tamamen durdurdu. İc orqanlarım artık ses çıkarmıyordu . Çünkü ölmüştüm . Bunu o söyleyemezdi bana . Beklemiyordum .



Hayatını tepe taklak ettim kızın .

Sorular :

1.Sizce seung ne dedi?

2. Bu yazı sitilimi beğendinizmi?

3. Kendi düşüncelerime yer katmam hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bb öpüldünüz


Easy ~Skz And New Member~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin