A vacsora viszonylag jól telt. Igaz, hogy Neymar fürkésző tekintete egy cseppet sem segített rajtam, ezen kívül minden rendben volt. Anyuék meséltek Ethan eredményeiről és sokat kérdeztek Kyliantől és tőlem is. A kaja amúgy iszonyú jó volt, szóval még tutira visszajövök ide Sarahval.
otthon:
- Lia csengettek- kiáltott fel apa hozzám
- Ti lent vagytok, nem tudná valaki kinyitni? - kérdeztem
- Jobb lenne ha inkább te mennél az ajtóhoz - mondták a többiek. Mit sem sejtve nyitottam ki a bejárati ajtót, amikor legnagyobb meglepetésemre Sarah köszönt be.
- Liiiiiii - visított a fülembe a szőke hajú lány, akinek az ölelésének köszönhetően majdnem mind a ketten eltanyáltunk. Ilyenkor jó belegondolni, hogy milyen leírhatatlan érzés az, ha valakinek legjobb barátnője van. Mintha megérezte volna a drámát, ami itt Párizsban zajlik mióta idejöttem.
- Sarah úgy örülök, hogy itt vagy! - kiáltottam én is- Meddig maradsz?- kérdeztem
- A szüleim elintézték az átiratkozásomat ééés dobpergést kérek... 1 teljes évet itt lehetek!
- Ez csodálatos hír!! Készülj fel, hogy felfedeztük egész Franciaországot- mondtam neki izgatottan- De hol fogsz lakni? -jutott eszembe ez a létfontosságú kérdés.
- Megbeszéltem Kyliannel és Sarah szüleivel, hogy majd egy szobában osztoztok-szólt közbe anya.
- Ez a legjobb meglepetéés! Lakótársak leszünk- örültünk meg egymásnak, majd mint kettő hülyegyerek, felcaplattunk a lépcsőn.
- Ameddig kipakolsz és berendezkedsz muszáj mesélnem - mondtam
- Uhh ez elég komolyan hangzik..
- Hát amúgy az- válaszoltam - Láttad azt a fiút a nappaliban, aki Kyliannel beszélt? Ő Neymar...Sziasztook! Iszonyatosan régen volt rész, de csak azért mivel Neymar megcsalta a párját, ami nagyon megérintett lelkileg. Ha még bárkit érdekel a folytatás, kérlek jelezzétek és folytatom.
ESTÁS LEYENDO
just the two of us(Neymar ff)
FanficA táskámat ledobva elkiáltottam magam. - KYLIAN MEGJÖTTEM!- de a testvérem helyett egy fiú nézett rám a nappaliból szemtelen mosollyal. Neymar. Vajon lehet Lia és Neymar között több mint barátság? -🔞 jelenetek - trágár beszéd előfordulhat - 3 napon...