mutluluk

255 25 2
                                    

Merhabalar uzun bir bölümle geldim yorum ve beğenmeyi unutmayın 🦋

---
Taehyung gözünü açtığında saate baktı 09:48 alarımdan önce uyanmıştı küçüğü hala uyuyordu. Jungkook ona biraz daha yaklaşıb sokulmaya çalıştığında bu haraketi büyüğünün hosuna gitmişti. Belinden tutup kendine dahada yakınlaştırdı. Kos koca yatakta yer varken büyüğünün koynunda uyumak istiyordu.

Taehyung onu uyandırmaya kıyamadığı için yüzünün her bir yanına öpücükler kondurmaya başladı. Birkaç dakika sonra küçüğü gözlerini yavaş yavaş açmaya çalıştı. "Uyumak istiyorum" diye şikayet etdiğinde büyük olan bu tavrina güldü. "Gelmek istemiyorsan evde kalabilirsin seni zorla götürmüyorum güzelim" jungkook hemen dizlerinin üzerine kalktı korkuyla " hayır bende gelicem yanlız birakma beni taehyung " taehyung jungkook'un bu korkusuna anlam veremeyip ellerinden tutdu. " Neden bu kadar tepki verdin?"

Jungkook dudaklarını yalayıp konuşmaya başladı. "Ben sadece yanlız kalmak istemiyorum evde" taehyung kafasını salladı çokta derine inmek istemiyordu. Jungkook ona anlatmadığına göre hazır hissetmiyordu.

"Hadi bakalım elini yüzünü yıka bugün baya bir işim var şirkete"
Jungkook hemen kafasını sallayıp banyoya doğru koştu.

---

Kahvaltılarını edip üzerilerini giyinmek için yukarı çıkmışlardı. Jungkook arabayla gittikleri için şort giymek istiyordu altına mini bir jans şort üstüne de Taehyung'un uzun kol siyah bir swetshirt giyinmişti. swetshirt uzun olduğu için şort tam görünmüyordu jungkook bunu takmadan dün gece üzerindeki pijamani düzenli şekilde katlayib yerine koydu ve banyodan çıktı.

Taehyung küçüğünü gördüğünde içinden küfürler ediyordu neden bu kadar güzel olduğu için. Kendinden başka birini onun bedenini görmesini istemiyordu. Ama küçüğüne şart koyamazdı. "Bak güzel degilmi?" Diyib çocuk gibi etrafında döndü. "Hemde nasil" diye cevap verdi. "Şey taehyung çorap bulamadım" ciplak ayaklarını bir birine sürttü.

Jungkook biraz daha tatlılık yaparsa şirkete gitemiye bilirlerdi. Kendini dizgilemesi gerekiyordu. "Gel bakalım" soyunma odasına doğru gittdiğinde küçük olanda ayaklarını yere vura vura arkasından ilerledi. Dolabtan çorab aradı ama hepsi büyüktü köşede bir tane beyaz çorap gördüğünde eline alıb bakmaya çalıştı kimin diye ama hatırlamadı 'nerdense gelmiştir' diye içinden geçirdi. Çorabı küçüğüne uzatdiginda küçük olan ayağını kaldırdı giydirmesi için.

Çorab giymekten nefret ediyordu bu yüzden büyükten de istemeye utandığı için ayağını kaldırmıştı. Büyük olan bu tatlılık karşısında sabır dileyib küçüğünü kucağına aldı. Küçük refleksle bacaklarını büyüğünün beline doladı. Taehyung küçüğünü kalçasından yakalayib kucağında hoplattı düşmemesi için. Odaya gelib yataga oturdu ve diz çöküb bebeğinin corablarını giydirmeye başladı.

..

İkisi şirkete gelmişti. Taehyung bilgisayarda çalışıyordu. Jungkook ta taehyung'un ona verdiği dosyataki yazılım hatalarının üstünden kalemle çiziyordu.

Kapı çaldığında taehyung içeri girmesi icin emr verdi. İçeri giren erkek taehyung'un kahvesini ve jungkook'un önüne gelip su dolu bardağı önüne koydu. Jungkook o kadar odaklanmıştıki önündeki adamın doğrudan onun poposuna baktığından bihaberdi. Rahat olması için bacaklarını kendine çekerek oturmuştu ve mini şortdan poposu görünüyordu.

Taehyung bunu fark edip aniden ayağa kalktı. "Ne sikim yapıyorsun? " Bağirdıgında jungkook korkuyla taehyung'a taraf döndü. Adam kafasını önüne eğip özür dilemeye başladı. Taehyung sinirle adamın yakasından tutup duvara yasladı. Jungkook hemen ayağa kalkıp korkuyla taehyung'a taraf döndü. "Taehyung lütfen birak korkuyorum"

i need you | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin