Her yıl ki geleneksel olarak düzenlenen beynimi ve karar yetimi yoklayan Fizik vs Aerospace E. savaş perileri yine geldi gecenin bir yarısı her şeyi bırakasım geliyor.Hayır olay fizik okumak olsa bu yıl da geliyordu gerizekalı bunu da düşünsene ama yok o hâlâ "Bu yıl Odtü gelmiyordu ama-"diyor e ben de haliyle e madem her iki bölüm için de Odtü istiyorsun her türlü çalışman lazım diyorum yok.Gecenin üçünde felsefik sorgulamalar yok acaba başka bir şey okuyup nanoteknolojiden mi yürüsemler...Bi karar ver be kardeşim yetti artık be!Bak uzaya dönük teknolojiyle ve aerodinamikle ilgili bir şey yapmak istediğimden çok eminim kesin ya benim geleceğim kaderim yazgım her neyse işte o,bu diyorum ama yoook!Saçma sapan yüz milyon tane sorgu sanki beynim yeterince işkence çekmiyormuş gibi tüm sinir sistemime yayılıyor gecenin bir yarısı kalkıp evi turluyorum balkona çıkıyorum kahve içiyorum yok.Ah bir de maladaptive daydreaming sorunumuz var tabii onu nasıl unuturuz tüh!En ufak bir şey hayalgücümü tetiklemeye yetiyor.Şak saatlerce anlamsız bir dünya kurarken buluyorum kendimi!Bıktım ve bundan kurtulamıyorum!Bu bugünkü 2.yazım bu kadar sık yazmayı beklemiyordum şuan Momentum grafiği çalışmalıyım ama burada bunları anlatıyorum çünkü beynim hiçbir şekilde sağlıklı davranmıyor!Ah gerçekten kendimden nefret ediyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
denemesel
Literatura faktuöyle günce gibi deneme tarzı bir şeyler,düzenli olmayacak kafama ne eserse..