8. Kapitola

22 3 0
                                    

Nate vyběhne z davu a strhá z Nelly jeho ruce.
,,Ta je moje!"
,,Nikde to nevidím napsaný."
Nelly ustoupí na stranu.
,,Radím ti drž se od ní dál."
,,Byl jsem tu první, takže si hoď zpátečku kámo."
Tohle není dobrý...
,,Nejsem žádnej tvůj kámoš!" Nathanova pěst vystřelí proti jeho hlavě. Kupodivu to ustojí a vrhne se na Nathana. Svalí se na zem a jeden do druhého mlátí pěstmi. Všichni se postaví kolem a zaujatě sledují jejich souboj. Rychle přelétnu očima po všech lidech okolo a snažím se najít Jamese. Nakonec se mi to podaří. Vrhnu pohled na Nathana a toho borce a pak znova na něj. Lítostivě se na mě podívá, je mi úplně jasné, co se mi tím snaží říct. Je to Nathanův souboj a on by se do toho vůbec něměl motat. Jakmile se ten borec dostane do pozice, kdy už se nemůže bránit a schytává jednu ránu za druhou. James přistoupí k Nathanovi a pevně stiskne jeho rameno.
,,Notak Nathane to stačí."
Ještě jednou udeří borce pěstí a pak se zvedne a utře si nos.
,,Nikdo se nebude dotýkat mé holky." Řekne směrem k ležícímu borci. Teprve teď poznávám jeho obličej, Zach, kluk z naší školy. Posbírá se ze země, naposledy se podívá na Nelly a pak odejde. Ostatní se vrátí opět k tancování a pití, jako by se nic nestalo. Odejdu do kuchyně pro nějaký hadr. Nemůžu se dívat na to, jak všichni šlapou do kaluže krve a rozmazávají ji všude. Našla jsem jen ubrousky, ale aspoň něco. Začnu utírat největší skvrny. Všichni kolem mě tancují a dál je roztírají, takže je skoro nemožné se jich zbavit. Povzdechnu si. Na rameni mi přistane ruka. Otočím se a vidím Jamese.
,,Uklidíme to pak, teď to nemá smysl." Usměje se a podá mi ruku.
Přikývnu a jdu vyhodit ubrousky.

Přidáme se k Nathanovi a Nelly a všichni společně tancujeme. Vidět Jamese tancovat je zážitek na celej život, nemůžu se přestat smát. Vezme mě za ruku a několikrát mě protočí. Pak pozoruju, jak se snaží napodobit tanec jednoho kluka vedle nás. I když si z toho dělá srandu, stejně u toho vypadá dobře. Nate Nelly něco pošeptá. Zasměje se a přikývne.
,,Pokračujte bez nás, musíme něco vyřídit." Nate na nás mrkne a táhne Nelly za ruku pryč. S Jamesem na sebe hodíme stejnej výraz a pak se začneme smát. Tohle jejich musíme něco vyřídit už moc dobrě známe.
,,Počkej tu na mě hned se vrátím." James zmizí v davu lidí.

Trvá mu to nějak dlouho, takže se postavím na bok ke schodišti. Rozhlédnu se kolem. Spatřím ho v kuchyni, jak si povídá s nějakou holkou. Je nádherná, má dlouhé černé vlasy a stříbrné uplé šaty. Vydají se směrem ke mně. Prohrábnu si vlasy a sleduju... vlastně ani nevím co, hlavně aby to nevypadalo, že je pozoruju.
,,Jess hádej koho jsem tu potkal, tohle je moje sestřenice Mia." Představí mě.
,,Jessica." Mile se na ni usměju a podám jí ruku.
,,Bože jsi nádherná." Prohlédne si mě.
,,Ani nevíš kolik jsem toho o tobě slyšela..." Chytne mě za ruce.
V rozpacích se podívám na Jamese.
,,James o tobě mluvil pořád..."
,,Heeeej Mio! To už by stačilo." James se nervózně zasměje.
,,No nic, ráda jsem tě poznala." Usměje se, pak něco pošeptá Jamesovi a odejde.
,,Je opilá."
,,Mhmm to mnoho věcí vysvětluje." Zasměju se.
,,Potkal jsem ji náhodně, byl jsem pro něco jiného." V jedné ruce drží vodku a v druhé džus.
,,Víš, že nepiju."
Zvedne obočí. ,,Fajn, tak budeš pít jen džus."
,,Chceš být tady?" Zeptám se a přitom se ohlédnu na dav lidí.
,,Myslím, že znáš mojí odpověď."

Vrátíme se zpět do jeho pokoje. Mám tolik otázek. Lehneme si do jeho postele.
,,Takže..."
,,Takže?" Otevře vodku a napije se.
,,Kde se tady bere tvoje sestřenice?"
,,Přijela semnou, bydlel jsem u nich, abych nemusel být na intru během studia. Chtěla to tu poznat, netušil jsem, že přijde dnes."
,,Co si jí o mně řekl?"
,,Nějaké základní věci."
,,Jako třeba?" Natáhnu se pro vodku v jeho ruce.
,,Jako třeba, že nepiješ tvrdý alkohol." Usměje se a uhne s lahví.
,,Jamesi! Jenom trošičku."
,,Neříkala jsi, že nebudeš pít?"
,,Ale to bylo předtím..."
,,Před čím?"
,,Než jsem se rozhodla, že budu."
Začne se smát. ,,Budeš opilá."
,,Jednou se napiju a hotovo."
,,Mám chystat kýbl?"
,,Nech toho!" Žduchnu ho do ramene.
,,Jak chceš." Konečně mi dá láhev.

James byl ještě pro další láhev, zatím nevypadá, že by byl opilej. Já rozhodně nejsem zvyklá tolik pít a už vůbec né tvrdej alkohol, takže moje hlava teď připominá trochu kolotoč.
,,Už budou 2 měl bych to tam jít zkontrolovat."
,,Jdu taky."

Dole je poněkud klid. Vetšina už odešla. James ostatním řekne, aby už taky šli. Musíme to tu ještě uklidit a najít Nathana a Nelly. Zítra se mají vracet Jamesovi rodiče a asi by je nepotěšilo, vidět jejich dům takhle. Zaťukáme na dveře koupelny. Ve dveřích se objeví Nathanova hlava.
,,Co je?"
,,Párty už skončila."
,,Už?" Nate otevře dveře dokořán.
,,Kurva Nathane obleč si něco!" Zakřičím a zakryju si oči.
,,Jo sorry." Rychle si navleče spodky.
,,Kde je Nelly?"
,,Je za rohem."
,,Oblečte se a pak přijďte."

Během pěti minut nám oba přijdou pomoc. Uklidíme všechny láhve a odpadky a začneme vytírat podlahu. Nate během toho s někým volá. Pak zavěsí.
,,Hej lidi táta stojí před barákem, prý nás hodí domů."
,,Jedem Jess." Nelly vstane a začne sbírat svoje věci.
Podívám se na podlahu od krve. Je to ještě dost práce, v jednom nejmíň na hodinu.
,,Jeďte, my to tady doděláme, já si odvoz seženu."
,,Dávejte na sebe pozor." Nelly nám pošle vzdušnou pusu, pak zmizí s Natem za dveřmi.
,,No a je to na nás." Zasměju se.
,,Vlastně jako vždy, pustíme si písničky?"
,,Proč ne."
James zapne písničky a pustíme se znovu do úklidu. Můj pohled zamíří k láhvi na stole, je skoro plná.
,,Mám pocit, že to tu nechali pro nás."
Natáhnu se pro ni a napiju se.
,,Ještě se ti nemotá hlava?"
,,Jenom trochu, tobě?"
Zakroutí hlavou.

Nevzpomínám si, že bych toho u úklidu tolik vypila, ale teď se mi místnost točí celá dokola. Úklid jsme naštěstí zvládli dokončit. Sleduju jak James vylívá kýbl a přitom myslím jen na to, abych se nepozvracela.
,,Chceš pomoc?" Zeptám se.
,,Už to mám. Měla bys něco sníst, uleví se ti." Chytne mě za ruku a vede mě do kuchyně.
,,Kolik je?"
,,Půl čtvrté."

,,Tak co si uvaříme."
Ty si radši sedni, vidím jak se motáš." Zasměje se. ,,Udělám ti tousty a tohle vypij." Postaví přede mě sklenici.
,,Voda?"
,,Jo, musíš to ze sebe dostat, takže choď na záchod klidně každých 5 minut."
,,Musím si sehnat odvoz."
,,Nejdřív se najez, pak vyřešíme odvoz."
Počkám než mi připraví jídlo.

Měla jsem hlad, takže jsem to rychle snědla.
,,Je to lepší?"
,,Jo."
,,Nejhorší je pít, když máš prázdnej žaludek, co jste měli k večeři u Nelly?"
,,My žádnou neměli. Řekli jsme, že si dáme kdyžtak něco tady..."
,,Mhmm už se nedivím, proč se tak motáš."
,,Musím si zavolat ten odvoz." Postavím se, ale zamotá se mi hlava, takže skoro spadnu. Naštěstí mě James stihne chytnout.
,,Přespi tady, zítra tě odvezu."
,,To zní líp."
Dojdeme ke schodům.
,,Chyť se mě."
,,Co to děláš?"
,,Plánuješ je snad vyjít sama?"
Bez odpovědi se ho chytnu kolem krku a nechám ho aby mě vzal do náruče.

Donese mě až do jeho pokoje. Opatrně mě položí na postel a sundá mi boty.
Odejde do koupelny. Slyším jak se pustila sprcha. Za několik minut vyjde jen ve spodcích. Sleduju jeho vypracované tělo. Otevře skříň a vytáhne jedno tričko.
,,Bude ti vadit, když tady budu jen takhle?" Zeptá se.
,,Vůbec ne." Usměju se.
Prohlídne si mě. ,,Hádám, že nebudeš spát v těch šatech?" Hodí mi tričko.
,,Díky."
,,Chceš se jít osprchovat?"
,,Ráda bych." Pomalu se postavím z postele a zamířím ke koupelně.
,,Mohl bys prosím..." Naznačím, aby mi pomohl sundat šaty.
,,Jo jasně."
Zadívám se mu do očí a zvednu ruce, aby mi mohl přetáhnout šaty přes hlavu.
,,Doufám, že pod tím něco máš." Usměje se a pomalu mi šaty vysleče.
,,Díky." Pošeptám a odejdu do koupelny.
,,Nezamykej se. Kdyby náhodou si spadla."
Přikývnu.

Když vyjdu z koupelny, James zrovna skládá mé oblečení na židli. Přistoupím k němu blíže a přejedu jemně po jeho ramenech. Otočí se směrem ke mně.
,,Jess..."
Vezmu ho za tvář a políbím ho na rty.

Spojil nás osudKde žijí příběhy. Začni objevovat