12. Kapitola

11 2 0
                                    

Vrátíme se zpět za Miou a Tessou. Mají nachystaný oběd, takže si k nim přisedneme ke stolu a společně se najíme. Pak jdeme s holkama do obýváku a kecáme spolu. Je fajn poznat další část Jamesovi rodiny. Všichni jsou hrozně milí a zároveň mi to pomáhá k tomu, abych poznala více i jeho. James nachvíli někam odjel, takže mě tu s nimi vpodstatě uvěznil. Tess je mladší než Mia a je spíše tichá. Naopak Mia má pořád na co se ptát a jde vidět, že je více energická.
,,Slyšela jsem o tom, co se stalo na tvé oslavě, ale James o tom moc nechtěl mluvit."
,,Je to vpodstatě chyba, kterou jsem udělala já a on to za mě odnáší."
,,Má tě rád, postavil by se za tebe i kdyby ho to mělo stát život."
,,Já vím, ale i tak mě to mrzí. Kdybych na tu dovolenou tenkrát nejela, ulehčilo by to tolik věcí."
,,Kdo to vlastně byl? Ten co mu to provedl?"
,,Na začátku prázdnin jsme byli s kámoškou na dovolené, jen my dvě bez rodičů a ani nevím jak se to všechno stalo, ale prostě jsem potkala jeho... Christophera. Občas se choval jako kretén, ale dovolil mi poznat i jeho druhou stránku, tu hezkou. V jednu chvíli to bylo opravdu fajn a já se málem zamilovala... pak jsem ale zjistila, že chodí i za jinou. Chtěla jsem to vyřešit vklidu, ale mu nějak přeplo. Ten den to bylo poprvé co mě James zachránil... pak byl klid, dlouhou dobu se neobjevil... až na moje narozeniny, aby jako odplatu zničil to, co mám ráda nejvíc."
,,Pane bože, zmlátili ho před tebou." Mia nevěřícně zakroutila hlavou.
,,Bylo jich moc a já to věděla, ale James trval na tom, abych šla na stranu a pak už bylo pozdě. Byl v bezvědomí, nedýchal a Christopher do něj pořád mlátil a..."
,,A pak si mě zachránila." James se objeví ve dveřích.
,,Já tě nezachránila, to Nate, Henry a Thomas."
,,Kdyby jsi tam nestála, možná bych tu už nebyl... dovezl jsem pizzu, pak přijďte do kuchyně."
,,Má pravdu, zachránila si ho, takže by sis to měla přestat vyčítat." Řekne Tess.
,,Jak to víš, já neřekla co jsem udělala a James to neviděl..."
,,Stála jsem tam."
Najednou se mi vybaví drobná blondýnka v ružových šatech. Thomas se snažil všechny vyhnat ven, ale ona trvala na to, že by měla zůstat. Otočila jsem se, abych se podívala co se děje. Usmála se na mě a potichu řekla děkuji.
,,To jsi byla ty?"
Tess přikývne.
,,Kdybych věděla kdo jsi řekla bych mu ať tě pustí, moc se omlouvám."
,,Neomlouvej se, dělali jste to pro dobro Jamese a já se měla představit."
,,Jakto že jsi na té párty byla?"
,,Znáš Katharinu Jacksonovou?"
,,Ano, byla to moje spolužačka."
,,Je to moje kámoška a vzala mě tam sebou..."
,,Ta pizza bude studená!" Zavolá James.

Vběhneme do kuchyně a posadíme se na barové židle. Další témata probíráme u jídla, když dojíme holky se rozhodnou, že už pojedou. Rozloučíme se u dveří.
,,Snad se ještě někdy uvidíme." Obejmou mě.
Zamáváme jim, když odjíždí a pak zavřeme dveře.

,,Musíš mě informovat, když někdo z rodiny přijde na párty. Vyhnali jsme ji se zbytkem davu."
,,Informoval bych tě kdybych to věděl." Zasměje se. ,,Přespíš tady?"
,,Dneska? Nemám tady věci."
Zvedne obočí. ,,Tak ti je půjčím."
,,Zase ti mám krást oblečení?"
,,Ale notak rodiče odjeli pryč, nechci tu být sám."
,,Kam pořád jezdí?"
,,To bych taky rád věděl. Tak zůstaneš nebo mám udělat zas nějakou párty?"
,,Už žádný párty, pokaždé to dopadne na hovno."
,,Souhlasím."
,,Takže jo zůstávám."

Vydáme se do jeho pokoje.
,,Tyhle schody mě jednou zabijou." Povzdechnu si a otráveně se hrabu nahoru.
Nechá mě vyjít pár schodů, pak se začne smát.
,,Čemu se směješ?" Zeptám se udýchaně.
,,S takovou tam dneska nedojdeme." Podebere mě a přehodí mě přes rameno.
,,Jamesi! Snědla jsem celou pizzu, budu zvracet!" Začnu se smát.
,,Můžeš ty schody vyjít sama, ale nějak ses na to netvářila."
,,Dobře radši se nechám nést."
,,Tak vidíš."
Položí mě zpátky na zem, před jeho pokojem.

Rozesteleme postel. Pustíme si film a já si lehnu na jeho hrudník. Nějakým způsobem mě uklidňuje když cítím jak dýchá. Rukou jemně sjedu po jeho břiše a trochu mu vyhrnu tričko. Když se můj dotek přiblíží ke gumě od tepláků, cítím jak se mu zrychluje dech.
,,Jdu se sprchovat." Pošeptám.
,,Fajn, ručník je ve skříňce vedle umyvadla."
Vrátím se po 5 minutách, zabalená v ručníku. Usměje se na mě a vstane z postele.
,,Vem si který chceš." Otevře skříň a ukáže na trička. ,,Hned jsem zpět."
Zmizí v koupelně. Počkám, než uslyším sprchu, pak pustím ručník na zem a vyberu si jedno z jeho triček. Navleču si zpátky svoje tanga a ručník přehodím přes židli. Jsme tu sami...v hlavě mi pořád zní rozhovor s Nelly. Asi se s ním vážně chci vyspat, ale nechám ho, aby na to přišel sám. Uvidíme kolik toho James vydrží. Lehnu si na břicho na postel a nechám tričko, aby mi nezakrylo celej zadek. Slyším jak se otevřely dveře koupelny ,,zaujatě" sleduji film na notebooku.
,,Jess..."
,,Mhm?" Otočím se a přejedu ho pohledem, má na sobě šedé spodky a na jeho kůži jsou stále kapky vody.
,,Tohle je docela provokativní a ty to víš." Zasměje se.
,,Pustím tě sem až se pořádně utřeš." Usměju se a vrátím se ke sledování filmu.
,,Fajn jak si přeješ." Skočí vedle mě.
,,Jamesi! Bude tady mokro!"
,,Moje postel, moje pravidla."
Přetočím oči v sloup a otočím se k němu zády.
,,Děláš to schválně?" Stáhne mi tričko, tak aby zakrylo i můj zadek.
,,Vadí ti to?" Usměju se a přiblížím můj zadek k jeho rozkroku.
,,Ne, ale začínáš být nebezpečná." Políbí mě zezadu na krk.
,,Teprve budu nebezpečná." Škodolibě se usměju a přiblížím se ještě blíž.
,,Jess tohle už je vážně provokace. O co se snažíš?" Pošeptá mi do ucha a ruku obmotá kolem mého břicha.
Jeho teplý dech blízko mé kůže mě vzrušuje.
,,Jamesi..." Zhluboka se nadechnu, když ucítím, že se jeho ruka jemně posunuje po mém břiše dolů. ,,tentokrát nejsem opilá."
,,Mhm." Prsty přejede po okraji mých kalhotek.
Srdce mi hlasitě buší a cítím jeho tvrdý penis. ,,Chci znovu to, co bylo v tom klubu..." Pošeptám a snažím se ovládat můj dech.
,,Si si jistá?"
,,Stoprocentně." Přetočím se k němu čelem a usměju se.
Posadíme se a nechám ho, aby mi přetáhl tričko přes hlavu. Pak si znova lehnu a sleduju Jamese, jak mi stahuje kalhotky. Jeho ruce obmotá kolem mých stehen a začne mě líbat mezi nohama.
,,Zešílím z tebe." Zasměju se a zapřu se o rám postele.
Zvedne hlavu věnuje mi úsměv a pak pokračuje dál. Po chvilce si stoupne stáhne si spodky a vrátí se nade mě. Natáhne se pro kondom v šuplíku vedle postele a nasadí si ho.
,,Můžem?" Zeptá se.
Přikývnu.
,,Až budeš chtít přestat, řekni." Spojí naše rty a zasune ho do mě. Nehty zaryju do jeho teplé kůže na zádech.

Změníme polohu, James si lehne na záda a nechá mě nahoře. Sednu si na něj obkročmo. Jemně mě přidržuje pod prsy. Prohrábnu si vlasy a hlasitě vzdychnu.
,,Jamesi..." Znovu vzdychnu, cítím, že už jsem kousek od orgasmu.
,,Vedeš si skvěle." Usměje se.
Trvá jen chvíli, než se mi roztřesou nohy a celým mým tělem projede vřelost. Zpomalím a políbím ho na rty.
,,Už ses udělal?" Zeptám se tiše.
,,Ještě ne."
,,V tom případě pokračujeme."
,,Si neskutečná." Pohladí mě ve vlasech.
Opět zmeníme polohu. Tentokrát jsem na čtyřech, James ke mně přistoupí zezadu. Jeho ruce jemně přejedou po mých bocích a zastaví sa na zadku. Znovu ho do mě zasune. Hlasitě vzdychnu a pevně se chytnu polštáře pode mnou. Cítím, že zrychlil.
,,Jamesi..." Moje nohy se znovu začínají třást.
,,Notak Jess, udělej se ještě jednou." Těsně po tom co to dořekne, mým tělem projede znovu vřelost. Nemůžu tomu uvěřit už podruhé orgasmus...
Skoro ve stejný moment se Jamesovi ruce zapřou o mé boky, zastaví se a slyším jeho spokojené vzdychnutí. Vytáhne ho ze mě, chytne mě do náruče a políbí mě. Odnese mě do sprchy. Umyjeme se a pak si společně lehneme do postele. Přitisknu se k němu, on kolem mě obmotá ruku a políbí mě na čelo. Moje tělo se ještě nevzpamatovalo z adrenalinu, který právě zažilo a tak nekolik minut poslouchám Jamesův dech, než také usnu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 01 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Spojil nás osudKde žijí příběhy. Začni objevovat