#2

340 7 0
                                    

Dziś razem z moim najlepszym przyjacielem- Kinnym Zimmerem, wyjeżdżaliśmy na "hotel maffija".

Czekalismy na spóźnialskich prawie godzinę. Wyjechaliśmy o 8:40, wiec do Międzyzdrojów mieliśmy dojechać po 18.

Dojechaliśmy i wzięliśmy sie za losowanie pokoi. Wylosowalam rapera, ktorego praktycznie w ogole nie znalam, White'a 2115. Niby jestesmy na "siema", ale nie wiem o nim nic oprocz tego jak sie nazywa. Oczywiście nie obyło sie bez słynnego "uuu" ze strony chłopaków.

o 22 postanowiliśmy się już rozejść, żebyśmy mieli czas jeszcze rozpakować walizki. Pierwsze pół godziny, oboje z Sebastianem spędziliśmy w ciszy, bardzo niezręcznej ciszy. Dopiero później White postanowił rozpocząć jakoś konwersację.

-Nie boisz sie tu byc sama? W sensie jesteś jedyną dziewczyną wśród wielu chłopaków.
-Na razie jest dobrze, musze tylko dbać oto żeby sie za bardzo nie najebać i nie skończyć z którymś z was w łóżku.
-Oj chyba ci sie to nie uda, mamy wspólne łóżko- zaśmiał sie chlopak.
-ej wiesz o co mi chodzilo- przewróciłam oczami.

Zaczęliśmy rozmawiać na różne tematy. Skończyliśmy sie rozpakowywać okolo 23, wiec postanowiłam, że pójdę się szybko umyć, zebym mogla dłużej pospać rano. Wzięłam szybki prysznic, podczas którego umyłam włosy. Potem wysuszyłam je i zrobilam moją wieczorną pielęgnację. O 23:30 byłam już gotowa do spania. Wzięłam jeszcze na chwile telefon, żeby przeglądnąć social media, poczym zasnęłam.

Obudzilam się wraz z budzikiem o 7:30. Miałam jeszcze godzinę do spotkania z resztą w salonie. Wyszłam z pokoju po cichutku, żeby nie obudzić jeszcze śpiącego Sebastiana. Zeszłam na dół, zeby zrobic nam śniadanie. Postawiłam na kanapki z pastą z awokado i jajkiem. Zaparzyłam do tego dwie kawy- dla mnie i dla Łajciora.

Po jakiś 20 minutach wrocilam z gotowym jedzeniem i kawami do pokoju. White juz nie spał, wręcz przeciwnie, brał prysznic. Po chwili wyszedł i zobaczył kawę obok łóżka, od razu zobaczylam uśmiech na jego twarzy.

-Wow, zrobiłaś mi kawę?
- nie tylko, mam nadzieje, że lubisz awokado.
-UWIELBIAM!- krzyknął wyraźnie podekscytowany.

Usiadł obok mnie z talerzem i kubkiem. Cieszyłam sie, że mogłam komuś sprawić przyjemność tak małym gestem.

Po chwili Seba wstał i zrobił mi zdjęcie.

-hmm? po co ci to zdjęcie?- zapytałam popijając kawę.
-chcialem wstawić na relację, jeżeli nie masz nic przeciwko..
-spoko, wstawiaj- uśmiechnęłam sie do niego.

@White2115

zrobiła mi kawę 😻😻 @d0masbm ✨

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

zrobiła mi kawę 😻😻 @d0masbm ✨

polubione przez: @solarmodelu i 37482 innych..
@d0masbm: mam nadzieję, że smakowała 🌞
@solarmodelu: widzę, że juz się polubilisce 😹

-Damn, ładnie nawet wyszłam.
-Nie dziwię sie, widzialem kilka twoich tik toków i serio jestes mega ładna.

poczułam, że sie czerwienię, ale postanowiłam, że nie będę tego ukrywać, kochalam komplementy, niech wie.

Balmain - White 2115 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz