#5

196 6 0
                                    

-No jak dzieci! Nie można was nawet na chwilę zostawić samych, bo cos rozjebiecie kurwa! Niemożliwi jesteście- krzyczałam po chlopakach, którzy zepsuli kilka talerzy i kubków, grając w piłkę w salonie.

-Mloda, wyluzuj sie serio, to tylko kilka głupich naczyń. Chodźmy serio na tą impre, przyda nam sie alkohol, tobie tez.- powiedział Łajcior, próbując mnie uspokoić.

-Sam sobie luzuj! Nie mam ochoty iść, idziecie sami, ale nic nie odjebcie, błagam!!- powiedziałam proszącym głosem.

-Jeeej, mama nie będzie nad nami stała!- ktoś krzyknął, na co wywróciłam tylko oczami.

Poszłam na górę, żeby zrobić jakieś zdjęcie na relację. Podczas mojej sesji, do pokoju wszedl Sebastian.

-Pomóc?- zapytał.

- W sumie to możesz, dzięki- uśmiechnęłam sie do niego.

@D0masbm

Chwilę później znalazłam sie na relacji White'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Chwilę później znalazłam sie na relacji White'a.

-Wiesz co?- zagadał

-hmm?

-Nie mam ochoty na tą imprezę. Chyba zostanę z tobą w domu

-jezeli tylko chcesz, to jasne, nie ma problemu- Ucieszylam sie, ze nie zostane sama.

-dobra, pójdę i powiem reszcie.

-okejjj

Jest jeden problem, co ja mam z nim robić? Może sie lepiej poznamy? Przydałoby sie, jeszcze dwa miesiące będziemy dzielić razem pokój.

Wrócił do pokoju po jakiś 5 minutach.

-Chlopaki uważają, że jesteśmy największym hotelowym "shipem"- zaśmiał się.

-Co? no chyba ich jaja swędzą.

-Mam pomysł, nagrajmy piosenke, typowy love song. I tak po vlogach pewnie będą nas shipowac. Bedzie śmiesznie.

-Ej dobry pomysł, poczekajmy aż wyjdą. Umiesz robić bity?

-Cos tam umiem, mloda bedzie dobrze spokojnie.

Balmain - White 2115 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz