Wszystko działo sie tak szybko.
Nagle ktos wbiegł do mojego pokoju, uslyszalam kojący głos white'a, ktory próbował mnie uspokoić. Słyszałam jakies strzały, przerywane krzykami. Nie wiedzialam co sie dzieje. Spojrzalam na Sebastiana zaplakanymi oczami, patrzył sie na mnie smutnym, zagubionym wzrokiem. Oboje sie baliśmy. Leżeliśmy pod łóżkiem i chroniliśmy głowy.
Nagle Cisza. Strzały ucichły. Słychać bylo syreny.
-Juz po wszystkim mała. Nie bój sie.- Powiedzial White.
-C-Co sie stalo..- zapytałam.
-Nie mam pojęcia. Wiem, że ktoś nas napadł. Prawdopodobnie ktoś chcial nas okraść. Japierdole mam nadzieje, że każdy jest cały. W szczególności ty, cos ci się stało?- zapytał zmartwiony.
-Nie, wszystko okej. Chodzmy zobaczyc co z resztą, błagam.
Tak też zrobiliśmy. Wszędzie była masa szkla i prochów. Zobaczyłam kilkoro mężczyzn ubranych na czarno. To musieli byc nasi oprawcy.
Nagle zobaczyłam jakieś kółko chłopaków. Podeszliśmy do nich i zobaczylismy mojego najlepszego przyjaciela- Kinniego. Leżał w kałuży krwi na ziemi.
-Doma..- powiedzial cicho.
-Zamknij kurwa ryj błagam- powiedzial zmartwiony Białas.- nie marnuj sił stary.
- co tu sie do chuja kurwa stalo!?- wykrzyczał Seba.
-Nie wiemy! Kinny oddał swoją kamizelke Fukajowi, bo uznał, że bardziej mu sie przyda. A teraz kurwa umiera.- Powiedział Walczuk.
Gdzie jest kurwa w takiej sytuacji karetka?- szepnęłam.
-jadą.- odparł Solar
Przyjechali po minucie i od razu wzięli Wiktora.
Następne dni w hotelu były smutne. Ja nie wychodziłam z pokoju, Seba sie mną zajmował. Miałam dość. W każdym momencie mogłam stracic Kinniego.
Modliłam sie ile mogłam. W końcu dostałam telefon, ze Wiktor się obudził. Natychmiast zbudzilam White'a zeby zawiózł mnie do szpitala. Tak też zrobił.
-Wiktor do chuja! Co ci wpadło do głowy, żeby oddać kamizelke!- wydarłam sie.
-Ciebie tez miło widziec Dominiczko- zaśmiał się.
-To nie jest smieszne! wiesz jak sie martwilam?- odparłam
- To fakt, Nie wychodzila z pokoju od napadu. Dopiero teraz jak sie dowiedziala, ze sie wybudziłes- potwierdził łajcior.
-Słodko z twojej strony misia, ale jest spoko, trochę tu posiedzę i wracam rozpierdalac.
Spędziliśmy z nim około 2 godziny i wrocilismy do hotelu.
CZYTASZ
Balmain - White 2115
Teen FictionDominika, to dosyc slawna influencerka, zajmująca sie kontentem makijażowym i pielęgnacyjnym. Jest również najlepszą przyjaciółką rapera o nazwie Kinny Zimmer. Pewnego dnia wlasnie ze swoim przyjacielem wyjeżdża na "Hotel Maffija 3". Nie sądziła, że...