#10

152 5 0
                                    

W końcu byłam szczęśliwa. Poznałam chłopaka, który jest w stanie mnie pocieszyc i o mnie zadbać.

-Dominiko, zostaniesz moją dziewczyną?- zapytal jak dochodziliśmy pod hotel.

-Tak!!- krzyknęłam i od razu wpadłam w ramiona white'a. Złączyliśmy nasze usta w krótki ale bardzo czuły pocałunek. Po chwili znajdowaliśmy się juz w sypialni.

(scena 18+. Pomijam bo nie kazdy ma tu tyle lat, tez was kocham misie ❤️)

Obudziłam się około 9 i zeszłam na dół. Praktycznie nikt juz nie spal, oczywiscie oprócz sebastiana i Kinniego. Przywitalam sie z nimi szybkim "cześć" i zaczęłam robić kawe dla siebie i Sebastiana.

-O której wróciliście?- zapytał Białas.

-Nie późno, jakoś po 22 a co?

-Ta, czyli to oni- wszyscy wybuchnęli śmiechem a ja nie wiedziałam o co chodzi.

Patrzyłam na nich na zdziwieniem, ale bedoes szybko mi wytłumaczył.

-Chyba dobrze spędziliście noc, całą noc- powiedział śmiejąc sie.

Od razu spaliłam buraka i uciekłam na gore z dwoma kawami.

Sebastian juz nie spał. Zamiast tego podszedł do mnie i pocałować. Podałam mu jego kawę i sama zaczęłam pić moją. Rozmawialiśmy o roznych rzecz, również o tym co powiedziano mi na dole.

-Przejdziemy sie?- wypalił Seba.

-jasne, nie ma problemu- odparłam.

Chwile później wyszliśmy z pokoju za rękę. Schodząc na dół zawołalismy wszystkich do salonu.

-Kochani- zaczęłam łagodnie- Ja i Sebastian jesteśmy razem.

Od razu chłopcy wyciągnęli szampany spod poduszek, tak jakby wcześniej je tam przygotowali.

- A myslalam ze jestes w ciazy po wczoraj- powiedział Janusz na co wywróciłam oczami.

Posiedzieliśmy z 15 minut z resztą a potem wyszliśmy. Poszliśmy najpierw do Starbucksa po kawy, a potem do parku.

@D0masbm

@white2115 🫂❤️🤫

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@white2115 🫂❤️🤫

polubione przez: @bedoes2115 i 28432 innych..

@white2115: 🥺💖
@kuqe2115: szczęścia! 😁💪
@solarmodelu: 😍👍👍

Balmain - White 2115 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz