pt 8

124 6 17
                                    

Pov:biz hyunjinle şey yaparken skz üyeleri odayı basıyor

Kaslı babuş:SYELEME CENEMYELER VUAA-(sizi görür)LAN!Ay ben yokmuşum gibi devam niahahhahahahahahahahahah

Jeonginiye:(sizin oldunuz odaya gelir ve sizi fark etmeden şarj kablosunu arar ve sonda farkederek)Aa siz burda mıydınız?Neyse şey benim kabloyu gördünüz mü?(huncan jeonginiye cevap verir😔)kablo g**üne girsin çık şu odadan

Seungminiyane:Hyunjin 5 yaşındaki dede seni cagriy-(sizi görür ve)A- Felis senin bu yaptini öğrenirse çok kötü olur Hyunjin(biliz seungminnie🐘💨)

5 yaşındaki dedemiz 💪🏻:(senin Hyunjinin odasında oldunu biliyor ama ne yaptinizi bilmeden odaya giriyor) yavru kurdum(bize dii😭💋)A- Yavru kurdum sen daha kaç yaşındasın(Hyunjin ona)Chan,bence artık büyüdü,sen karışma (dedi...)İi siz bilirsiniz ama olacaklardan ben sorumlu değilim,yavru kurdum sanada aşkolsun(uzuldum lan)

Felisk:(sizin huncanla oldunuz odaya gider ve aniden kapıyı açıp)COOOKKK GUZEL BİR HABERİM VAARR!!PARİSE GİDİYORUUUUZZ!!KASLİ BABUSUN SEVİ JYP BİZİ ORA GOTURCEKK(sizin yaptınız şeyi görür ve)LAN- O Eyfel kulesi ikinizede 4 katı fazla girsin(felisk üzgün,ciddi uzulesim geliyo lan)

Tombilik sincap hancan:Yavru sincabiim!Mincan seni cagriy-(sizi görür ve)La- Bunu yapmamış olun, lütfen.. iğrenç abi(senide biliz hancan,mincanla yaptıklarınızı💋😭)

Peçete kralı Mincan:Y/N bugün peçete yeme günün unutma-(sizi görür ve)Hani sadece beni sevoidun? Hı??Yalancı,ben seni sevdim için peçete yerine daha güzel bişi yedircektim(fesatlasmayin veleduslar),ama belli ki bu sefer sana huncandan daha kotu yedircem peceteyi(sakın babuş🤭😭)

Huncan Kociskociskonuz:Offf bunlardan bize rahat yok küçük kedicim(ay host💋)(sende ona karşılık)Bence çok kötü zamanladik biz,şimdi yapmicaktik bence,ama-(işaret parmağını dudağına götürüp seni susturur🤭sizi küçük veleduslar olan bena oli yazarken vyy)Amasi yok kedicik,onlar yanlış zamanlama yaptı(sen kipkirmizisin
askoooooooo)(elini dudağından çeker ve belinden tutup Allah yoluna gidersiniz)

Huncan Kociskociskonuz:Offf bunlardan bize rahat yok küçük kedicim(ay host💋)(sende ona karşılık)Bence çok kötü zamanladik biz,şimdi yapmicaktik bence,ama-(işaret parmağını dudağına götürüp seni susturur🤭sizi küçük veleduslar olan bena oli yazark...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
skz povlarrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin