Pov:Siz Jisungla sexy bi dans yaparken üyeler içeri dalıyor
Mincan:(siz yapisiniz o şeyi işte dans fesatlar naihahaha nys ve BİRAZ fazla yakın olisiniz)La- la bu benim karım değil mi?Y/N'le nabiyo?Şimdi sicarim ağzınıza sizin(der ve odaya dalir)BİSMİLLAH NOLUYOO LAAN(hayırlı olsun, Allah'ınıza kavustunuz😔Allah rahmet eylesin🤲🏻)
Huncan:(siz yapiyonuz yakın dansı)Aa fırsatçı Y/N'ye bak seeen nys dur bakalım dhaa ne yapicaklar(siz daha da yakın olursunuz)Aa ben sizi şimdi soylerim foive yaşındaki dedecana hahahahahaha(boş😔yaşam☠️ için🐎 teknoloji(?)🤖)
Felisk:(siz dansı yapiyoken o içeri giriyo ve sizi görmeyip telefonunu arar,aw anlamadık sankii)(nys siz onu görüyorsunuz ama dansı bozmamak için devam ediyorsunuz ve oda sizi çok şükür goruyo ve)A görmemişim pardooğhn(giderken kapının arasından size)Bir ara beni de çağırın la izlim biraz gaiahajahajh
Seungcan:(kapıdan girer ve sizi görüp Side eye atar)Allah akıl fikir versin size,tövbe(api deme öyle😔)
Foive yaşındaki dedecana:(siz yapiyonuz oda giriyor)A bak sen bunlara(içeri dalir ve)Nabiyonuz la kaç yaşında kızla nabiyon?(bende foive dede)(hancan ona)Nabiyomusuz?(dedecanda ona)Açtırma ağzımı ver kızımı (anlamadık sanki ama yapma öyle kociskociskocisiciskoma)
Kaslı babuş 💪🏿:(siz yapiyoken kapının arasından size bakar)Bunlar neden bu kadar yakın?(der ve biz daha da fazla yakın oluyoruz ve oda)Aha sıçtım şimdi Han'ın ağzına(der ve onu KASLI GOLLARİYLA uzaya fırlatır)
Bebe 🍞😘:(siz yakınsınız ama çok değil)Bunlara ayrı dans mi vardı ya?(der ve sizi izlemeye devam eder,sizde fazla yakın olursunuz ve oda)A-neyse görmemiş sayıyorum ii danslar bunlara naiahaha
Hancan💋:(biraz yakın oluyosunuz)Sen:Seyy,biraz yakınız sanki(dur la daha cokoookk var)Hancan:Yoo,bence değiliz(bu konuşmanın ardından daha da fazla yakın olursunuz)Sen:Iı(dersin ve kizarirsin) yakınız sen fazla ben(ay bu ne biçim konuşma ben daha guzle konuşurum ayol)Hancan:Öyle miyiz?Daha iyi değil mi?Sende istemezmiydin böyle olmasını?(aw gel evlenek kociskociskocisiciskom)Sen:Bence çok durduk şimdi devma edelim(1 git yaw)Hancan:Sen galiba dansın sonunu unuttun,dansın sonunda ben senin belinden tutup kendime yakinlastiricaktim(oaoaoaoaoaoaoaoaoaw)Sen:Öyle miymis sonu,ehheh,tamam o zaman çabuk yapalım(Side Eye Ayol)Hancan:Tabii,ama ben duramam(noluyo la)Sen:Duramam derk-(Hayırlı olsun asko😘,hancan senin güzelliğine dayanamayıp Allah'ıma kavustunuz💪🏿)