pt 12

86 4 5
                                    

Pov:Bize Mincan aşık ama belli etmiyor ve bunu diğer skz üyeleri biliyor ama bize söylemiyor ve bı gün bizi bile bile onunla aynı odaya kapiyolar

Huncan:Ckooo sıkıldııııııımm|Felisk:Bendee napsak|Huncan:Bilmem,ama hazır kimse yokken devammi etsek?|Felisk:Neye deva- HAYIR,olmaz|Huncan:Niye ya bence olur(der ve feliske doğru yaklaşır)|Felisk:Gelme üstüme,bak hayır diyorum olmaz|Huncan:Niye ol-(içeriye kaslı babuş💪🏿,jeonginiye,tost 🍞,foive yaşındaki dedecan,seungcan,hancan girer)|Foive Yaşındaki Dedecan:Dostlaaarrrrrr!Çok güzel bişi geldi aklımızaaa|Huncan:Kapıyı tıklatıp niye girmiyosunuz ya?!|Kaslı Babuş:Kapıyı kırimmi istiyon sen?|Felisk:Hayır hayır o salak salak konusuyo boşverin,e sizin aklınıza ne geldiydi onu soylesenize?|Foive Yaşındaki Dedecan:Neyse bakin ne dicem biz niye Minhoyla Y/N'yi aynı odaya kapamiyoz?Hem Minho onu seviyo|Felisk:Aa,doğru e hadi kapiyaliim|Huncan:Ama bizim se-|Felisk:Şimdi olmaz belki başka zaman hadi kalk|(skz üyeleri Minhoyu çağırmaya gidiyorlar ve onu bizi kapicaklari odaya götürüyorlar)|Minho:Niye buraya geldik?Ben kedilerimle oynicaktim?|Foive Yaşındaki Dedecan:Boşver ya kal sen burda birazdan geliriz biz|Minho:Tamam|(skz üyeleri bu seferde sizi çağırıp Minhonun oldu odaya götürüyorlar|Y/N:Bişey mi oldu niye beni çağırdınız?|Foive Yaşındaki Dedecan:Yok yavru kurdum bişey olmadı,sadece biz birazdan geliriz onu bil yeter|Y/N:Peki|(Foive yasindaki Dedecan bizi Minhonun oldu odaya götürür ve birazdan geliceklerini söyler ve kapıyı kapatıp kilitler)|Y/N:Niye kapıyı kilitlediler?|Minho:B-Bilmiyorum ki,belki yine saçma sapan bişey planliyolar|Y/N:Öyleyse çok umursamiyalim,dimi|Mincan:Aynen ya,umursamiyalim,neyse sen acıktın mı?Ben açım da|Y/N:Olur tamam yiyelim|Minho:Tamam bekle|(der ve bize yicek bisiyler getirir ve bizde onunla beraber yeriz,sonrada hava kararır ve bizim uykumuz gelir)|y/n:Senin uykun geldi mi?|Minho:Yo,gelmedi,sen uyucan mi şimdi?|y/n:Yani napim başka uyumim mi?|Minho:Uyu bişey demedim ama sana bişey itiraf etmek istiyorum|y/n:Tabii,söyle|Minho:Ben senden hoşlanıyorum|y/n:A-|(deriz ve o bizi belimizden tutup YANAGİMİZDAN öper)|Minho:Bunu ben niye yaptım|y/n:S-Sakın bunu yaptın deme,sakın|Minho:Niye ki?|y/n:Ben böyle yerlerde duramam beni çıkar bu odadan|(deriz ve bayiliriz)(bı kaç saat sonra uyaniriz ve kendimizi yatakta buluruz,Minho ise bir sandalye çekip onun üzerinde uyuya kalmış)|y/n:Minho,uyan|(o uyanır ve bize iyimiyiz diye sorar ve sonra bize bir bardak su getirir)|Minho:Sana öyle dedim diye,kizmadin dimi?|Y/N:Hayır kızmadım,ama doğruyu söylemek gerekirse,bende senden hoşlanıyorum|Minho:Gerçekten mi,e o zaman sevgili olabiliriz|y/n:(yataktan kalkarsın ve Minhonun karşısına geçip ona)Evet,olabiliriz,ama BangChan'a ne dicez?|Minho:onlar biliyor zaten,yani bence artık başlayabiliriz|y/n:neye-(der ve olanlar olur,niye soylemiyon dicekseniz siz düşünün ayol aa,ben yaziyomya o yeter)

Gerisini yazmayınca nasıl hissediyorum:

Gerisini yazmayınca nasıl hissediyorum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
skz povlarrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin