Minhodan
Yolda bizimkilerle karşılaşmıştım ve hemen Hyunjin'in çağırdığı taksiye binmiştik. Arabanın her yeri kan olmuştu. Felix ağlıyor Hyunjin ise Felix'i teselli etmeye çalışıyordu. Bende farksızdım göz yaşlarım Jisung'un yanaklarına düşüyordu.
Bang Chan ise önde oturup biri ile konuşuyordu. Changbin beni teselli etmeye çalışıyordu ama işe yaradığını sanmıyorum.
---------------
20 dakika sonra hastaneye gelmiştik
M: DOKTOR YOK MU!?
DS( Doktor Suga): Buyurun? Ne oldu?
F: Arkadaşımızı bıçaklayıp kaçtılar nolur yardım edin.
DS: Hemen ameliyata alıyoruz.
------------
Hyunjinden
Jisung 15 dakikaya yakın ameliyattaydı. Felix bana sarılmıştı ve ağlamaktan gözleri şişmişti.
Minho ameliyat kapısının önünde oturmuş ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. Changbin onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bang Chan ise diğerlerine haber veriyordu. Hepimiz çok üzgündük.
H: Felix... Sevgilim ağlama artık bu kadar nolursun. Jisung'un sana ihtiyacı var. Ağlama daha fazla nolur.
F: Hyunjin... Hıck (hickirik sesiii) ya Jisung'a bir şey olursa. O zaman ne yaparım ben. Hıck...
Felix çok kötü olmuştu ona kıyamıyordum. Sıkıca sarıldım ve saçından öptüm.
H: Merak etme Felixim... Jisung iyi olacak.
F: Umarım sevgilim...
5 dakika sonra
Minho birden ayağa kalkmıştı artık Changbin onu yerinde tutamıyordu.
Felix'e haber verip hemen Minho'nun yanına koştum.H: Minho! Lütfen dur. Sakin ol bir.
BC: Minho! Doktorla konuştum 10 dakikaya çıkarmış sakinleş artık.
C: Bir dur amına koyim. Sakin ol.
F: Minho... Kendine gel lütfen. Jisung'un sana ihtiyacı olucak. Nolursun Jisung için sakinleş...
M: Yapamıyorum Felix... Dayanamıyorum onu çok seviyorum ben.
20 dakika sonra Jisung'u normal odaya almışlardı. Yanına sadece bir kişinin girmesine izin veriyorlardı.
F: Hyunjin. Minho'dan sonra ben gidebilir miyim?
H: Tabikide sevgilim.
-----------
Minhodan
Jisung normal odadaydı ve yavaş yavaş gözlerini açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung Love Zorba
Fanfictionjisung ailesi yuzunden baska bir okula gitmek zounda kalir ama orada zorbasina asik olacagini kim bile bilirdi ki...