Changbinden
Hızlıca hastaneye varmıştım. Hemen Jeongin'i arayıp nerede olduklarını öğrenmiştim ve Jisung'un odasına geçmiştim.
Minholar ne yapmıştı böyle? Çocuğun yüzü resmen yaralardan ve sargılardan gözükmüyordu. Dudağı patlamıştı. Gözleri mosmordu ve yere düştüğünde kafasını yarmıştı sanırım çünkü kafasında bir sargı vardı.
Cb: Jisung... Iyi misin?
S: Sence Changbin?
Jisung sadece kafasını sallayabilmişti. Muhtemelen canı çok yanıyordu. Gerçekten de Minholar, Jisung'u hiç dinlemeden böyle bir işe kalkışmışlardı. Iyi ki Jeongin'im beni çağırıp olayı anlatmıştı yoksa belkide Jisung'un durumu daha da kötüleşecekti.
Je: Sevgilim. Diğerleri gelmiyor değil mi?
F: Eğer onlar buraya gelirse Jisung'u da alır asla durmam burada.
S: Bende. Amına koyayım hiçte dinlememiş ki Minho Jisung'u. Birde diğerleri de bizi aramayıp Jisung'u dövmüşler.
F: Cidden... Iyi ki sen olanları hemen Changbin'e anlatmışsın Jeongin.
Je: Evet, yoksa belki Jisung'un durumu daha da kötüleşebilirdi...
Cb: Hmhm... Ne zaman çıkacak?
F: Uzun süre burada kalması gerekiyormuş çok da uzun değil ama en az 1 hafta.
Cb: Kim kalacak yanında?
Je: Ben yurtta kaldığım için kalamam sevgilim...
F: Bu yüzden sırayla Seung ile ben kalacağız belki Lia da gelir ama kız zaten abisinin parmağı kesilince fenalaşıyor bu yüzden o kalmaz kalmasına izin de vermeyiz zaten.
Cb: Aynen. Lia... Lia da bizim okulda ambulansın geldiğini duymuştur.
S: Onların şu an dans provası var yıl sonu gösterisi için şu an ona çalışıyor yani haberi yoktur muhtemelen.
Minhodan
Ben neden Jisung'u dinlememiştim? Onu o kadar çok severken o kişinin kim olduğunu öğrenmeden onu terkettim... Nasıl yaptım ben bunu?
H: Neden dinlemedik Jisung'u? Ben sevgilimden de oldum. Eğer cidden öyle bir şey varsa o orospu Jisung'u mahvederim.
M: Eğer ona bir daha orospu dersen seni gebertirim Hyunjin.
H: Hah! Bana diyene bak! Jisung ile ayrıldığın andan itibaren Mina ile ben mi sevgili oldum? Jisung'u orospu diye kaydettim? Hm?
Bc: Tamam yeter! Ders başlayacak. Birde Minho, eğer Lia duyarsa seni cidden gebertir.
M: Oda vardı değil mi?
Sınıfa indiğimizde Chan kendi sınıfına gitmişti. Bizde Hyunjin ile sınıfa girmiştik. Neyseki Mina ile aynı sınıfta değiliz. İçim içimi yiyordu. Jisung'u nasıl dinlememiştim ben?
Kan kusmaya başladığında aklım çıkmıştı ama beni aldattığını düşündüğüm için ona yardım etmemiştim.
-----
Ders bitmişti. Chan bizi zorla kantine indirip bir şeyler yedirmeye çalışmıştı. Masaya Yuna gelmişti çok sinirli gözüküyordu.
Y: Ne yaptın lan sen? Ne yaptın!
H: Yuna sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung Love Zorba
Fanfictionjisung ailesi yuzunden baska bir okula gitmek zounda kalir ama orada zorbasina asik olacagini kim bile bilirdi ki...