21

109 17 18
                                    

Minhodan

Wooyoung gelmişti. Birden arkamda tıslamıştı.

Wg: Hah! Gerçekten bana inandın. Jisung'a bir kez bile sormadın bu kişi kim diye. Aslında Jisung beni engellemişti ama ben küçük bir hack sayesinde engelimi kaldırdım.

M: Nasıl yani? Aslında Jisung seninle konuşmuyor muydu?

Wg: Hayır Lee. Sadece ona ne kadar güvendiğini ölçmek istedim ve gram ona güvenmiyormuşsun. Onu ben hakediyordum.

M: Siktir git Wooyoung.

Wg: Emin ol yakında Jisung senden tamamen vazgeçecek hadi görüşürüz.

M: Orospu evladı... Ben Jisung ile konuşacağım.

Wooyoung giderken yanımıza Jeongin ve Lia gelmişti. Lia beni gebertecek gibi görünüyordu Jeongin de öyle.

Y: Lialar çıktı. Bebeğim iyi misin?

L: Hmhm... Bu angut niye hâlâ burada duruyor?

Lia kesinlikle artık benden nefret ediyor. Çok saçma.

Je: Felix ve Seung nerede?

Cb: Bebeğim onu sevgilileri aldı konuşmak için bi yere oturmaya gitmişlerdir.

Je: Eski sevgilileri.

Yakında tekrardan sevgili olacaklar bende Jisung'um ile olacağım ama ilk önce ona kendimi affettirmem gerek.

M: Ben Jisung'un odasına gidiyorum.

Lia ve Jeongin önümü kesmeye çalışmışlardı ama Changbin ve Yuna durdurmuştu.

Y: Git.

°°°°°°°

Jisung'un odasına girmiştim. Mahvolmuştu bebeğimin tüm yüzü. Ona nasıl acımamıştım? Nasıl ona böyle davranmıştım. Neden onu dinlememiştim... Şu an çok pişmanım...

M: Jisung...

J: Minho? Neden geldin?

M: Bebeğim, konuşalım mı?

J: Bana bebeğim deme sakın.

M: Ama... Konuşmadan çözmeyiz ki.

Saçlarını okşamaya çalışmıştım ama o elimi sertçe itmişti...

J: Bunu beni dövmeden önce, terketmeden önce söyleyecektin Lee Minho.

M: Güzelim özür dilerim. O an... O an gözüm dönmüştü.

J: O yüzden mi beni mahvolana kadar dövdün? Hm? Ben senin yüzünden beyin kanaması geçirdim lan!

M: Özür dilerim...

J: Kardeşim senin yüzünden panik atak geçirdi! Sen benim kafamı yardın! Kan kustum ben senin tekmelerin yüzünden! Hiç mi canın yanmadı? Hiç mi?

Jisung'un elini tutmuştum ama hemen elini çekmişti.

J: Bana dokunma Minho. Hadi git ayrıldın benden özgürsün Lee Minho!

M: Bebeğim deme öyle.

J; Bana bebeğim deme! Hadi git. Sevgili yap yine git beni "Orospu" diyerek kaydet!

M: Sen... Sen nereden biliyorsun bunları?

J: Birde beni dinlemeden yaptın ya bunları yazıklar olsun... O an ölseydim eminim ki canın hiç yanmazdı.

Minsung Love ZorbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin