16

130 13 7
                                    

Jisungtan

Minho'nun evinden çıktıktan sonra Jeonginler ile anlaştığımız kafeye doğru yol aldım. Aslında başta Seungmin de buluşacaktık ama onun biricik haşmetli sevgilisiyle işleri varmış. Bu yüzden biraz Seungmin'e yalvardıktan sonra buluşmasını akşam saat dörde çekmişti.

Otobüs durağına doğru yol aldım. Biraz uzak bir kafeydi ama olsun. Otobüsü beklerken kulaklıklarımı çıkardım ve playlistimden rastgele bir şarkı açmıştım ve şarkı "Eyes Don't Lie" çıkmıştı. Sevdiğim bir şarkı çıktığı için mutlu mutlu mırıldanmaya başlamıştım ve çok geçmeden de otobüs gelmişti.

Kartımı basıp boş bir yere oturmuştum. Yaklaşık 10 dakika sonra inmiştim ve kafeye gitmiştim.

Ew: Jisung!

Bu kim lan? Bana seslenilen tarafa dönmem ile bayılmam bir oldu.

Ew: Artık elimdesin güzelim. Minho biraz korkacak sadece o kadar tatlım.

Jeonginden

Çocuklar kafeye gelmişti ve ben ne olduğunu onlara anlatacaktım fakat Jisung hâlâ ortalıkta yoktu.

Je: Jisung nerede kaldı ya.

S: Dur ben bir arayayım.

Jisung hiçbir zaman geç kalmazdı yani birazcık geç kalabilirdi ama bu kadar da değil. Kesin bir şeyler olmuştu. Umarım olmamıştır.

F: Açtı mi Seungmin?

S: Hayır... Jeongin sen Jisung ile ne zaman konuştun?

Je: Yaklaşık 20 dakika önce.

F: Minho'ya mi sorsak ki?

S: Bencede ara sen Jeongin.

Tel

Minho hyung/ Jeongin

M: Alo, efendim Jeongin.

Je: Hyung nasılsın?

M: Iyiyim Jeong. Sen.

Je: Bende iyiyim de şey.

M: Jeongin. Ne oldu?

Je: Biz Jisung'a ulaşamıyoruz.

M: Ne? Nasıl ya?

Je: Seninle değil mi?

M: Hayır, ben Hyunjinlerleyim.

Je: Nereye gittiğinden haberin var mı?

M: Jeongin mal mısın? Sizle buluşmaya geliyordu ya.

Je: Ya gelmedi işte.

M: Nerede o zaman?

Je: Bizde sana onu soruyoruz zaten.

M: Yanında başka kimler var?

Je: Lix ve Seung.

M: Tamam bekle. Ben Jisung'u arayacağım ve sizde Chan'ın evine geleceksiniz tamam mı?

Je: Tamam görüşürüz hyung.

M: Görüşürüz.

Minsung Love ZorbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin