𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣
Verosika Mayday'in kim olduğunu bilmiyorum.
Sadece bir şarkıcı olduğunu duydum.Bana bu görevi veren iblisin söylediklerine göre henüz birkaç ay önce kariyeri başlamıştı.
Ama neredeyse hiçbir şey ona engel değildi. Performanslarında hiçbir eksik, fazla yoktu. Sahneye çıktığında o çok farklıydı.Kesinlikle kusursuzdu.
Herkes onu seviyordu. Kendisini kanıtlamış başarılı bir sanatçı olduğu gerçeğini kimse çiğneyemezdi.İşte bu yüzdendir ki...
Güçlü bir rakipti.
Bana bunları söyleyen iblis...
Mammon. Açgözlülük lordu.
Yedi ölümcül günahtan bana göre en tehlikelisiydi.
Yanımdan geçen garsonun tepsisinden hafif bir içki kaptım ve sonraki şarkıcının sahneye çıkmasını bekledim.
Mammon'un şirketi gerçekten müzik anlamında başarılıydı. Hatta cehennemde onlardan iyisi olduğunu söyleyemem. Çok iyi işler çıkartıyorlardı. Piyasadaki tüm ödüllere sahiptiler.
Şirketindeki sanatçılar ise...
Çok iyiydi : Fizzarolli, Glitz ve Glam ikizleri, Beelzebub...
Ama bu günah açgözlülüktü işte...
Asla durmuyordu. Durdurulamıyordu.
Daha fazla istiyordu.
Hep daha fazla.Kaybetmeyi sevmiyordu belli ki.
Ölümcül bir günahın hakkını veriyordu.
Şirketindeki sanatçılardan Fizzarolli daha fazla buna dayanamamış olmalı ki geçen aylarda anlaşmayı bozarak şirketten ayrılmıştı.
Fizz'in bu hamlesi şirketteki birçok kişiyi işsiz bırakmış, herkesin zoruna gitmişti.
O...
Gerçekten en iyisiydi diyebilirim.
Bu lanet cehennemde her şey olurdu ama onun gibi biri asla bulunamazdı.Onu kaybetmek Mammon'un en büyük hüsranı olmalıydı. Ya da ilk hüsranı mı demeliyim? Emin değilim...
Mammon tüm bunları bana anlatırken yüzündeki o ifadeyi unutamıyorum.
Görmek istemezsiniz.
Her neyse.
Kafama dikerek bitirdiğim içki bardağını masaya koydum.
Derin nefesler almaya çalıştım.
Burası fazla gürültülüydü. Ellerimle kulaklarımı kapatma isteğini uyandırıyordu.
Benden başka diğer iblisler sadece sinirimi bozuyordu. Onların sesleri, tek bir hareketi hatta bazen nefes alışları bile...
Şu son zamanlarda hiçbir şeye katlanamıyordum. Tahammülüm her geçen saniye daha da azalıyordu.
Cebimden eski bir sigara paketi çıkarttım ve içinden tek bir dal aldım. Dandik çakmağımla uğraşırken ağzımdaki sigarayı en sonunda yakabilmiştim.
Bir nefes çekip sakinleşmeye çalıştım.
Bekledim.
Bekledim.
Diğer iblisleri dinledim.
İzledim.
Sahne hâlâ sıradaki sanatçı için hazırlanıyordu-
"Cehennemin dibindeki en çaresiz ibliscikler! Buraya, yani bana odaklanın."
Ben de dahil olmak üzere herkes ilgisini sahnede konuşan minik, kırmızı iblise verdi.
Kırmızılı herkesin kendisini dinlediğinden emin olduktan sonra suratına tokat atmak isteyeceğim cinsten çığlık çığlığa konuştu.
"Bu gece size harika bir gösteri sunmak için şehvet halkasına geldi! O.!!..İşte!!! Karşınızda!!!"
Bakalım...
"Akıl almaz güzelliği ve kutsanmış sesiyle Verosika Mayday!"
Gülümsedim.
İşte buradasın.
𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣𖥧𖥧𖤣𖤣𖥧𖥧𖤣
Umarım okurken her şeyden önce eğlenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let's dance in our memories ׂׂૢ ༘「Verosika Mayday x Reader」
FanfictionVerosika'ya aşıklar toplansın.