★Neredesin ?

187 9 130
                                    

𖦹𝘽𝙞𝙡𝙜𝙞𝙡𝙚𝙣𝙙𝙞𝙧𝙢𝙚: 𝘉𝘶 𝘧𝘪𝘤 "𝘚𝘦𝘭𝘦𝘯𝘢 𝘎𝘰𝘮𝘦𝘻 - 𝘗𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘠𝘰𝘶 𝘒𝘯𝘰𝘸" 𝘴𝘢𝘳𝘬𝘪𝘴𝘪 𝘢𝘥𝘪𝘯𝘢 𝘺𝘢𝘻𝘪𝘭𝘮𝘪𝘴𝘵𝘪𝘳!

(İstek Sahibi: hyunjinniews )

(İstek Sahibi: hyunjinniews )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★Let's Go☀︎︎!

-------------------------------------------------------------

Hyunjin Pov.

Bugün yine defterime Minho için yeni bir şarkı yazıyorum. Bu defterde bir sürü şarkı var ve hepsi de sevgilim Minho için yıldönümümüze kadar bu defteri tamamlamak istiyorum , bence bu mükemmel bir hediye olur , ben olsam çok beğenirdim:)

Ben çalışma masamda Minho'ya şarkı yazarken En yakın arkadaşım Jisung da arkamda duran benim yatağımda oturuyordu ve arada sırada fotoğraflarımı çekiyordu , neden çektiğini sormayacaksın o Jisung'tu her zaman benim fotoğraflarımı çekerdi.

"Hunciinn yeter bırak şu adama şarkı yazmayı değmez hem ben çok sıkıldım" çocuk gibi dudağını büzdü ve omzunu kaldırıp indirdi, şuan çok tatlı gözüküyor.

Kafamı yatakta oturan Jisung'a çevirdim ve"Olmaz Jisung iki gün sonra yıldönümümüz ve benim şu defteri tamamlamam lazım , son üç yaprak kaldı az dayan bitirmem lazım."dedim. Dudağımı büzdüm ,"Lütfeeenn?" Dedim.

"Yapma şunuu şu masum ifadene dayanamadığımı biliyorsun miniğim" dedi Jisung mızmızlanarak.

Önüme döndüm ve kahkaha attım. "Sksksllslssşlsmsms miniğim mi?, ben senden büyüğüm Jisung?"

"Bu senin minik olduğun gerçeğini değiştirmez. "

"Senden uzunum."dedim, net bir sesle.

"Eee zaten bende miniğim, canım benim"

Tuvaletimin geldiğini fark ettim ve Jisug'a "Çok boş yaptın Jisung , çişim var benim ,tuvalete gidiyorum" dedim ve hızlıca tuvalete gittim.

Jisung Pov.

Hyunjin tuvalete gittiğinde hızlıca vakit kaybetmeden Minhoya yazdığı şarkılardan birkaç tanesinin resmini çektim.

Evet benim en yakın iki arkadaşım sevgili ve ben arkadaşımın sevgilisinden hoşlanıyorum , ama ben Hyunjin Minhoyu sevmediği zaman da Minhoya aşıktım ki , istesem de vazgeçemem Minho'dan.

★𝑷𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒀𝒐𝒖 𝑲𝒏𝒐𝒘★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin