★Hayal Kırıklığı

120 9 316
                                    

Hyunjin Pov.

Minho tuvaletten çıktıktan sonra başıma boşalttığı kova yüzünden ıslanmış bedenimin hissettiği yorgunluk gözlerimi kararttı ve yere dizlerimin üstüne düştüm nefes almakta zorlanıyordum. Ellerimle yere sıkı sıkı tutundum, başım çok fena dönüyordu, kulaklarım çınlıyordu.

En sonunda göz yaşlarım beyaz zemine damlarken Beomgyuyu bulanık da olsa gördüm. Bana birşeyler söylüyordu ama duyamadım. Çınlamalar kulaklarımı tırmalıyordu.

Beomgyu yere çöküp yanıma geldiğinde dehşet içerisinde gibiydi. Islak yüzümden akan damlaları eliyle sildi, onun da gözleri dolmuştu.

Sadece en son bana "Cidden sana birşey yapacağını düşünüyordum ama bu kadarını asla beklemiyordum, onu kendi ellerimle boğacağım bebeğim sana yaptıklarının cezasını çok fena ödeyecek!" Dediğini duydum sonra da hissettiğim yorgunlukla beraber gözlerim kapandı bedenim Beomgyunun kucağına yığıldım. Aynen yıkılmış bir bina gibiydim...

Gözlerimi açtığımda revirdeydik üstümdeki ıslak kıyafetleri değiştirmiştiler.

Yanı başımdaki Beomgyu heralde uyandığımı gördüğü için ağlamakta kan çanağı olmuş gözlerini kocaman açtı ve olduğu yerden anında kalkarak bana sarıldı.

"SONUNDA UYANDIN ÇOK KORKUTTUN BENİ O MİNHONUN AĞZINA SIÇIP SIÇTIRMASSAM BEN DE BEOMGYU DEĞİLİM LAN!" Dedi ve bana daha da sıkı sarıldı. Ben de onun bu haline güldüm.

"Ne abarttın Beomgyu ya ben iyiyim ve artık revirden çıkalım çok sıkıldım."

"Abartmak mı? Gerizekalı bak soğuk su cildini tahriş etmiş, günlerdir birşey yemediğin için de kan değerlerin çok düşük çıkmış zaten bu şekil bayılman çok normal ama şuan da buradan çıkıp yemek yiyicez tamam mı itiraz istemiyorum."

"Beomgyu cidden midem bulanıyo hiç birşey yemek istemiyorum."

"İtiraz etmek yok dedim."

"Yemiyicem."dedim ve ayağa kalkıp odadan çıktım arkamdan da Beomgyu geliyodu.

"Hyunjin olm çok zayıflamışsın lan aşşırı kilo kaybı yaşamıssın bak belin kızların belinden ince."

"Ne güzel, zaten kilo vermem gerekiyordu isabet olmuş."

"Bebeğim şaka mısın sen normalde de zayıftın zaten güçlenmen gerek bu şekil revir yerine hastaneye gitmek zorunda kalıcaz yapma lütfen böyle gözümün önünde eriyorsun Hyunjin lütfen bir şeyler ye"

"İstemiyorum gyu."

En sonunda yürüyerek sınıfa geldiğimizde 2 ders kaçırdığımızı anladım ama hiç sorun değildi daha 5 ders vardı.

Beomgyu "peki bunu sen istedin" diyerek mırıldandı ve beni bacağımdan tutarak sırtına aldı.

Beomgyu beni sırtında kantine götürürken herkes bize şaşkın şaşkın bakıyordu ama... Minho çok sinirli bakıyordu yani öldürücekmiş gibi bakıyordu ve bu beni korkuturken Beomgyu piç gibi sırıttı.

Anladım onun amacı Minhoyu kıskandırmaktı ve galiba(!)amacına çoktan ulaşmıştı.

Beomgyu beni sonunda kantine getirdiğinde beni sırtından indirmeyerek sırada olan Soobin'e para uzattı ve bize 2 tane hamburger ve kola aldı.

En sonunda beni sandalyeye bıraktı ve yemeklerimizi masaya bıraktı.

O yemeğini yemeye başladığında ben de hamburgerimden bir ısırık aldım.

Lokmamı yutmaya çalışırken karşı masadaki sinirli bi şekilde bize bakan Minhoyla lokmam boğazımda kaldı.

Ben öksürürken Beomgyu telaşla kolamı açtı "çabuk iç!" Dedi.

★𝑷𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒀𝒐𝒖 𝑲𝒏𝒐𝒘★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin