-Louis-
Kluci se probrali, Zayn taky, takže jsme okolo šesti hodin ráno vyrazili autem zpátky do naší odpočinkový villy.
Zrovna vystupujeme a Harry mi kouká na zadek, kdežto já se na něj ušklíbl.
Liam podává Zaynovi ruku, aby mohl bez jakýchkoliv komplikací vystoupit, ten jí přijal, a společně jdeme dovnitř.
"Larry!" Zavolal blonďák.
"Uvaříte něco?" Zakňučel a já se zasmál.
"Jasný, že uvaříme." Vydal jsem se do kuchyně a začal jsem si připravovat věci.
Po pár minutách mě nekdo chytl za pas a přitiskl si můj zadek do jeho klína.
"Jdu za Zaynem, nevypadal moc dobře." Zašeptal mi kudrnáč, a jemně mi přitom za boky tiskne zadek do jeho klína.
"Tak mě neprovokuj." Zavrčel jsem a otočil jsem se k němu.
"Protože já mám taky hlad." Za ruce jsem ho přitiskl na zeď.
"Prosimtě ty jsi čim dál tim vyšší." Směje se mi kudrnáč, ale já na něj zavrčel.
-Zayn-
Nádech.
Výdech.
Nádech.
Výdech.Křečovitě jsem si chytl hlavu a upadl jsem ve svém pokoji na zem.
"Prosím dost!" Zašeptal jsem, ale štiplavá bolest neustupovala.
"Au-u. Prosím." Jsem schoulenej v křeči, a nemůžu se ani pořádně nadechnout.
Do pokoje někdo přišel a já ani nemám sílu se podívat kdo.
"Zayn!" Poznal jsem podle hlasu Harryho, který mě vzal do náruče.
***
-Niall-
Sedíme v našem soukromym letadle na cestě do LA, kde pojedeme se Zaynem k našemu psychiatrovi.
Vlastně ani nevíme, co mu je, ale vypadá to, že měl prapodivnou křeč v hlavě.
"Jak kurva se toho zbavíme?" Ptá se obecně Liam, který sedí uprostřed letadla mezi sedačkama na zemi.
"To?! Je to dítě Payn!" Hned se na něj obořil Loui.
"On myslel ty zprávy o něm-" Zklidňuje ho Harry.
"Jo já vim, ale je to dítě!" Znovu ho brání Louis.
"Lidi stop." Pokoušim se to zastavit.
"Jak se zbavíme všech novin, časopisů a sociálních sítí v LA?" Pokouší se něco vymyslet kluk se šipkami na ruce.
"Liame opakuju, že je to dítě!" Znovu na něj vyjel Loui.
"Do prdele já vim, že je to dítě!" Zakřičel na něj zpátky Liam.
"Uklidněte se!" Teď tomu pokouší zamezit Harry.
"Tak taky nemá spát se všema! Vždyť jsou s Perrie od sebe, trěba to dítě ani neni jeho! Bůh ví, kolik dětí po světě ještě má!" Křičí na Liama Louis.
"Kdo že tady spí se všema?! Nevim proč zrovna ty to tady vytahuješ!" Křičí Liam, a mezitim se zvedl.
"Tak ale tohle stačí." Přehodil si Paul Liama přes rameno a odnesl ho do jiné části letadla.
"Vy víte, že to má těžký, proč to musíme ještě ztěžovat?" Koukám na Larryho.
"Ty jdi taky do prdele." Loui odešel do chodby, kde máme postele a zalezl si do svojí.
"Proč tohle dělají." Harry si položil hlavu do dlaní.
"Musí si dokazovat, kdo je lepší." Sedl jsem si k němu a hladím ho po zádech.
"Spíš kdo, co posral." Zašeptal kudrnáč a položil mi svojí hlavu na klín.
Po chvilce jsem se zasmál.
"Co je tu vtipnýho?" Ptá se mě Styles, a hlavu na mém klíně pootočil tak, aby na mě viděl.
"Ty, vy dva." Znovu jsem se zasmál.
"Jste vždycky tak nenápadný, že máte obráceně trika, ani si neuhladíte vlasy, nemáte ani jeden boxerky, a ty cucfleky všude, nebo škrábance který máte na rukou a na zádech." Znovu jsem se zasmál.
Když jsem to dořekl, tak se kudrnáč trochu začervenal.
Zbožňuju, když můžu klukům, který jsou součástí mýho života, zvedat náladu.
"Je hezký, že jste se přes to dokázali přenýst. Že i když to co Loui udělal, tak jste-"
"Už nikdy o tom nemluv, je ti to jasný." Rychle se zvedl Harry.
"Nikdy jsem řekl!" Zatíná pěsti.
"Já za to můžu, že se vyspal s tou děvkou." Odfrkl jsem ji.
Nikdo mi tady nebude říkat, co mám dělat. A ještě, aby na mě byl hnusnej kvůli něčemu, co jsem neudělal!
"Kreténe debilní." Chce mě Harry uhodit, ale Loui ho chytl.
"Stylinson stačí!" Pevně ho drží Loui.
"L-Lidi." Přišel za námi Zayn, a teče mu krev z ucha.
ČTEŠ
Forever & Always
FanfictionKdyž někdo zapomene, tak se nic neděje. Ale co když někdo zapomene, čím vlastně byl a do koho se zamiloval? Tohle vlastně zapomenout nejde, nebo snad ano? Potřebuje čas. Čas si vzpomenout na to, kdo vůbec je, kde se nachází a s kým sdílí svůj...