Ejderhalar

1.1K 36 11
                                    

Harry sabah uyandığında Angelina'yı kollarında buldu. Dün gecenin hatırası zihnini doldururken gülümsemeden edemedi. Angelina'ya hayatının gecesini yaşatmıştı ve kendisi de bir o kadar zevk almıştı.

Angelina'yı sarsıp uyandırmamak için yatakta biraz daha kalmayı tercih etti. Dün geceden sonra dinlenmeyi hak ediyordu. Harry de bunu bozmamak için yerinde kaldı ve düşüncelere daldı.

Kollarında çıplak bir kız vardı belki ama şu anda başka bir şey düşünmeye çalışıyordu. İlk görevde ne ile karşılaşacağını merak ediyordu. Üçbüyücü Turnuvası'nın tarihi araştırırken her zaman ilk görevin (××××) ya da (×××××) bir yaratığa karşı olduğunu okumuştu. Bunun değişeceğini sanmıyordu. Yine de ne olacağını merak ediyordu.

Sonra, aklına bir şey geldi. Sirius ile Weasleyler ile geçirdiği vakitte Charlie ile görüşmüşlerdi. Harry, Charlie'yi Tonks ile yakın arkadaş olduğundan dolayı az çok tanıyordu ama Romanya'daki Ejderha Rezervi'nde çalışmaya başladığından beri görüşmemişlerdi. Yine de bu sene uzun bir süreliğine İngiltere'de kalacağını söylediğinde şaşırmadan edememişti. Çünkü onu tanıdığı kadarıyla ejderhalarından ayrılmaktan pek hoşlanmıyordu.

Charlie, okuldaki bir etkinlik için Hogwarts'a geleceğini söylemişti. Bunun anlamı, ilk görevde ejderhalara karşı savaşmak zorunda kalabilirler miydi? Bu mümkün müydü? Öğrenmesi gerekiyordu.

Harry bu düşünceler içerisindeyken Angelina kıpırdandı ve gözlerini açıp Harry'ye baktı. Dünü hatırlamış olacakcki gülümsedi ve "Günaydın," diye konuştu.

Harry, Angelina'nın dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra "Sana da günaydın," diye cevapladı. Sonra da yataktan kalkıp kıyafetleeini eline çağırdı ve giymeye başladı. "İkimizin de banyoya ihtiyacı var. Gerçekten çok yoğun kokuyoruz."

Angelina doğrulurken esnedi ve "Bu kokuya bayılıyor olsam da haklısın." dedi. "Diğerlerinin benim gibi düşüneceğini sanmıyorum. Ayrıca döllerinin içimde kuruduğunu hissedebiliyorum."

Harry hızlıca giyindi ve sonrasında da Angelina'nın kıyafetlerini çağırıp ona verdi. Angelina da kıyafetlerini alırken "Buradaki banyolardan birine neden girmiyorsun?" diye sordu.

Harry bir an duraksadı ve Angelina'ya baktı. Sonra da aptallığına içinden küfretti. Elbette burada banyo vardı. Burasının kullanım amacı göze alındığında birkaç tane banyo olması mantıklıydı.

"Aptallığıma ver!" diye yanıtladı. "Bir an banyo olduğunu akıl edemedim. Yine de sabah daha erken. Yatakhanedeki banyoyu rahatlıkla kullanabilirim."

"Sen bilirsin." dedi Angelina. "Ben buradakini kullanacağım. İstersen bana katılabilirsin."

Harry onun cilveli tavrı karşısında gülümsedi ve ona doğru eğilip bir öpücük daha verdi. "Belki başka zaman." dedi. "Görüşürüz sonra."

Harry çıkmak için hareketlenirken Angelina bağırdı. "Görüşürüz Harry!" dedi. "Sakın burayı boşlama!"

Harry gülümsedi ve Zaten öyle bir amacım yok. diye geçirdi içinden. Sonra da yeni keşfettiği odadan ayrıldı.

***

Harry için sabah biraz meraklı geçiyordu. Bu gece için kulübe tekrar geri döneceğini zaten kararlaştırmıştı ama ondan önce başka bir şey zihnini meşgul ediyordu. Ejderhalar konusunda haklı olup olmadığını merak ediyordu.

Birazdan Hogsmeade'e gidecekti ve yanında her zamanki gibi Hermione olacaktı. Hiçbir zaman onu terk etmeyen yegane dostu. Gerçi o da bu sene iyice çiçek açmıştı. Bu sene ona hamle yapmayı düşünebilirdi.

Özel Gryffindor KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin