Harry, şu anda Biçim Değiştirme dersinde Neville ile birlikte oturuyordu. Hermione de Parvati ile birlikte oturuyordu.
Quidditch maçının üzerinden iki gün geçmişti ve şu anda Pazartesi günündeydiler. Bu iki günde de Harry Gryffindor Kulübü'ne uğramamıştı.
Bunun tek sebebi Hermione'ydi. Onunla birlikte oldukları gece gür saçlı kızın içinde bir şeyler değişmişti. Yatakta onu efendisi olarak gördüğünü biliyordu ama bu artık normal hayatta da geçerlilik kazanmıştı.
Quidditch maçının sonrasında Hermione, Harry'yi bir kenara çekmiş ve durumdan bahsetmişti. O günden beri içindeki bu dürtü ile savaştığını ama artık savaşmak istemediğini söylemişti. İşte o anda artık Harry'yi efendisi olarak görmeye başlamıştı.
Harry, bir seksin böyle bir şeye sonuç açamayacağını düşünerek şaşırmıştı. İlk içgüdüsü, Hermione'yi kölesi yapamayacağını düşünmek olmuştu ama sonrasında neler olduğunu kavramıştı.
İlk senesindeki Samhain gecesinde Hermione'yi bir trolden kurtardığında aralarında bir hayat borcu oluşmuştu. Büyücülük Dünyası'nda büyüyen Harry, hayat borçları hakkında oldukça bilgi sahibiydi ama bunu hiçbir zaman Hermione'ye karşı kullanmamıştı.
Ne var ki, Harry, Hermione'yi siktiği gece ona tamamen hükmetmişti ve bu hayat borcu kendini göstererek Hermione'nin kendisini efendisi olarak görmesine sebebiyet vermişti.
Durumu kavrayan Harry bununla savaşmanın Hermione'ye zarar vereceğini, onun büyüsünün bozulmasına sebebiyet vereceğini bildiğinden onun efendisi olmayı kabul etmişti.
Açıkçası bunun hoş bir değişiklik olduğunu kabul etmesi gerekirdi. Çünkü ne zaman bir şey istese sorgulamadan onun için her şeyi yapacak birine sahip olmak son derece yararlıydı. Hermione yine arkadaşıydı ve ona verdiği değerde hiçbir değişiklik olmamıştı ama artık aralarındaki dinamik değişmişti. Artık Hermione'nin hayatının kontrolleri, Harry'nin elindeydi.
Harry, düşüncelerinden McGonagall'ın tekrar söze girmesiyle ayrıldı. Biçim Değiştirme profesörü, "Herkes burayı iyi dinlesin!" diye net bir şekilde konuştu. "Herkes dikkatini bana versin."
Sınıftaki herkes dikkatini Biçim Değiştirme profesörüne verdi. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu. Minerva McGonagall, herkesi tek bakışıyla bile susturabilecek yegane profesörlerden biriydi.
"Üçbüyücü Turnuvası'nın en önemli amacı, uluslararası işbirliğini sağlamaktır." diyerek sözlerine başladı McGonagall. "Bu sebeple her turnuvada yapılam bir gelenek vardır. Birinci ve ikinci görev arasında Noel Balosu düzenlenir."
McGonagall'ın bu sözleri herkesin dikkatini çekmişti. Özellikle birçok kızın gözleri 'balo' kelimesini duyduğunda patlamıştı. O sırada McGonagall devam etti.
"Bu ayın 25'inde de bir Noel Balosu düzenlenecek." dedi. "Bu da sizler için bir dağıtma fırsatı sunuyor. Balo yalnızca dördüncü sınıf ve üzerisi için açıktı ama isterseniz daha küçük bir öğrenciyi balo eşiniz olarak alabilirsiniz.
"Yine de sizi uyarıyorum. Özellikle de Gryffindorlar'ımı. Eğer bizi utandıracak bir şey yapmaya karar verirseniz, bunun için sizi pişman ederim. Hareketlerinizin okulumuzun itibarını etkileyeceğini unutmayın. Dağılabilirsiniz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Gryffindor Kulübü
Fanficİsmi Ateş Kadehi'nden çıktıktan sonra en yakın arkadaşı tarafından terkedilen Harry'nin sinirleri bozuktur. Bunu fark eden Gryffindor'un Kovalayıcı güzelleri Harry'yi, sinirini ve stresini giderebilecek bir kulüp ile tanıştırırlar. Not: Bu hikayede...