Selammmmmm evet ilk kitabımla beraberiz
ilk bölüm hem sizinle tanışma hemde kitaba bir giriş bölümü olcak biraz kısa olabilir
~~~~~🦋~~~~~
Bugünde hergünkü gibi günlük rutinimi yapıyordum yani ilk ders uyumak zilin sesini duymama rağmen kalkasım yoktu "uyandırıyım mı"dedi nehir "bence uyandırmayalım bırakın uyusun kız"diyen mert şuan kulağımın dibinde bağrıyordu kafamı bir anda kaldırıp yüzüne yapıştırcakken kafasını yana çevirdi bu sefer elimi yumruk yapıp karnına vuracakken elimi tuttu bu sefer tekme atıcakken bir anda kaçmaya başladı evet günlük kovalama seansı başlıyodu hergün aynı şeyi yaşıyorduk hergün onu yakalayamayacağımı bilmeme rağmen neden mi çünkü o 1.83 ken ben 1.65 tim okulu 2 kez turkadık ama mertin durcağı yoktu tamam sözümü geri alıyorum çünkü durmuştu sizce neden durmuştu?
Tabiki karşısında ışıl olduğu için normalde yanlarına giderdim ama mert geçen sefer bana "kızım yanımda biri varken bu özellikle ışıl varken yanıma gelme kısmetimi kapatıyon kız"demişti o yüzden gitmemeliydim arkamda ki banklara döndüm ve onu gördüm.
Çınar
yine harika görünüyordu bakmaya doyamadığım saçları yine dağınıktı üzerinde laciver bir sweat ve her zamanki gibi griyle siyah karışımı olan pantolonunu giymişti ah ah bu kadar yakışıklı olmak suç beğğğğ.
ve o an bişey oldu bi anda kafasını telefonundan kaldırıp bana baktı göz göze gelince kafasını eğip güldü .
siktir.
Bu hareketi yapmicaktın aslanım.
Tekrar kafasını kaldırdı yine göz göze geldik sonra ayağa kalktı yürürken yanımda durdu ve
"zil çaldı bal hadi daha 4 kat çıkıcaz"dedi
Bal
Hangi anlamda söyledi ki?
Bu arada kendimi tanıtıyım adım Asel bal anlamına geliyor 10. sınıf öğrencisiyim evet seneye bizimkilerle ayrılıyoruz ve çınarla. Çınar bizimle aynı sınıfta geçen seneden beri aynı sınıftayız ona olan aşkım ne zaman başladı bende bilmiyorum ama ona aşık olduğumu bu sene anladım.
Şimdi sınıfa doğru yürüyordum ama zihnimde çınarın sözleri dönüyordu.
Şuan yerdeyim neden mi mert bey sırtıma atladı çünkü "üzerimden kalksana mal"dedim "bizimkine yine ne olmuş bakalım" düşünür gibi yaptı "heh kesin yine çınar beyiyle alakalı o zaman" dedi koluna vurdum "ya sussana" "ya kızım ne suscam okuldaki herkes sizi shipliyo sen hala utanıyorsun relax ol biraz" dedi "olamıyorum işte boşver beni ne konuştun kızla" dedim gülümsedi "hiiiç havadan sudan işte" "heee aynen inandım anlat işte"dediğimde daha çok sırıttı " okul çıkışında ders çalışcaz" mert gerçekten sapık biri değildi bunu önceki sevgilisinden anlamıştım sadece bir takım güven sorunları vardı bence bunu ışılla çözecekler.😉
"hadi sınıfa çıkalım ders fizik valla almaz sınıfa"dedi gülerek "1 2 3 " dedim ve ikimizde koşmaya başladık sınıfın kapısına geldiğimizde sınıftan daha sesler geliyordu demekki fizikci daha gelmemişti direkt içeri girdik yerime oturcakken gözüme yine o çarptı.
(yazar notu:alla alla nasıl gözüne o çarptı :) )
Ve bana baktı o bakınca kalbimi almışlar gibi hissediyordum tam bana bişey diyecekken içeri fizikçi girdi ve direkt derse başladı.~~~~~🦋~~~~~
Evettttt ilk bölüm bitti kısa bir bölüm oldu ama dediğim gibi tanışma bölümü
- lütfen oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum 🫶🫶🫶
Eğer okunursa yazmaya devam edicem sizi çok çok öpüyorum görüşürüz 👋