Hyunjinin anlatımıyla:
Duvara yaslanmış ayağımı uzatarak oturup kucağımdaki kalın ansiklopediyi okuyordum. Birden arkamdan gelen zombi sesiyle refleksle arkama dönerek zombi sandığım Jisungun kafasına kalın ansiklopediyi geçirdim.
Onun zombi değil beni korkutmaya çalışan zavallı Jisung olduğunu farkettiğimde artık çok geçti. Sesi duyan Minho arkasını döndüğünde ağzı açık kalmıştı
Hemen kalkıp sekerek Jisungun ölüp ölmediğini kontrol etmek için yanına gittim-o kadar sert vurmuştumki ölme ihtimali vardı-. Yanına gittiğimde dilini çıkarmış ölü taklidi yapan Jisungu görmemle kahkaha atmaya başladım. Mükemmel ortamımız yine yumuşamıştı. Diğerleride durumu anladığında benimşe gülmeye başlamışlardı.
Hepimiz sonunda sakinleştiğimizde. Jisungu yerden kaldırdım ve ona fırlattığım ansiklopediyi yerden aldım. Tekrar sekerek yerime oturdum ve ansiklopedimi okumaya devam ettim. Jisung ağrıyan başını tutarak yanıma geldi yalancı olduğu belli olan bir sitemle "Kafama bir ansiklopedi fırlatmadığın kalmıştı" dedi. Bende ona cevaben "Oda oldu işte şükret" dedim. Gözünü devirdi.
Biz böyle konuşurken Chan yüksek sesle "Uyuyun artık yarın enerjiye ihtiyacınız olacak" dedi. Minhoyla aynı anda göz devirdik. Hiç uykum gelmesede Chanın korkusuyla uyumaya çalıştım.
3.Kişi anlatımıyla:
Çocujların hepsi Chanın zoruylada olsa uyuya kalmışlardı. Sabah ilk uyanan Chandı dün tekrar tekrar kontrol ettiği malzeme çantasını her ihtimale karşı tekrar düzenledi hiçbir eksik yoktu.
Chanın çıkardığı sese uyanan Seungmin onun yanına geldi. "Yine mi daha kaç kez kontrol etmeyi düşünüyorsun?" diyen Seungmine Chan omuz silkti.
Chan ve Seungmin böyle konuşurken deponun kapısından bir ses geldi. Ses o kadar gürültülüydüki Minho, Hyunjin ve Jisung anında yerlerinden sıçradılar. Jeongin hala uyuyordu çünkü dün geç uyumuştu.
Minho hemen depo kapısının önüne gitti. Hiç düşünmeden kapıyı açtı. Kesinlikle iki oğlanı zombilerle dövüşürken görmeyi beklemiyordu.
Yapılı olan zombilerle gerçekten iyi dövüşüyordu. Sarışında şarkı dinleyerek ona yardım ediyordu.İkiside deponun kapısının açıldığını görür görmez Minhoyu ittirerek depoya girdiler. Minho onlar girer girmez kapıyı kapattı.
İki çocukta anında yorgunluktan yere yığıldı. Sarışın öksürerek"Su varmı" diye sorunca Hyunjin hemen üzerindeki şoktan kurtularak Sarışına su getirdi. Çocuk suyunu içerken Seungmin merakla sordu" Siz kimsiniz ve zombilerden nasıl kurtuldunuz? ". Yapılı olan hemen ona cevap verdi" Ben Changbin buda gıcık kardeşim Felix, zombilerdende onların zaafları olan büyük ihtimalle sizinde bildiğiniz sessiz olma yöntemiyle kaçtık güvenli bir yer araken bu depoyu bulduk tam kapıyı açacakken bu şaşkalozun kapatmayı unuttuğu müzik dinleme saati alarmı çalınca... İşte gerisini biliyorsunuz. "Felix" Peki ya siz "diye sorunca Jisung hemen atladı
" Hemen tanıtayım şu gördüğün çok bilmiş Hyunjin, yanındaki sakar Seungmin, onun yanındaki gıcık Minho, a şurda uyuyan ağlak Jeongin şu iki saattir garip garip bakanda annemiz Chan bendiniz acayip zeki Jisung"
Felix gülmeye başladı aradada'annemiz Chan 'diyerek mırıldanıyordu.
Chan hemen ortamı ciddileştirerek "Şimdi biz güvenli bir sığınak bulduk ona gidecektik siz ne yapacaksınız?" Changbin tereddüte konuştu"Sizinle gelsek"Chan daha bir şey diyemeden Jisung "Tabii sevdim sizi kafa dengisiniz" dedi. Diğerleride kafalarını sallayarak ona katıldıklarını belirttiler. Böylece 2 kişi daha gruba katıldı...
YAZARDAN
Bu hikayeyi yazmamda bana destek olan her bölüme yorum yapıp oy atan SnSsn85 için yazdım bu bölümü. Senin için Changlixde geldi💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS KÖŞE
Humorarkadaş grubumuz birden kendilerini bir zombi salgınının ortasında bulurlar. (ilk kurgum hadi bakalım)