6-BASKIN

5 1 0
                                    

Seungminin anlatımıyla:

Depodan çıkıp sığınağa doğru ilerlemeye başlamıştık .Sakin sakin ilerlerken Changbin "Burası market deposuymuş ya bakın " diye bağırınca arkamı dönüp depoya bakmaya başladım "A-101 market deposu " yazıyordu .Hyunjin "Siz depoya iyi baktınız mı yiyecek bir şeyler olabilir "deyince bende cevap olarak"İlacı bulduktan sonra chanla bakmayı bırakmıştık"dedim .Changbin "O zaman depoya tekrardan gitmeliyiz " deyince depoya geri dönmüştük.

Chanın anlatımıyla:

Hepimiz depoda dağılmış bir şeyler ararken kapının birden açılmasıyla içeri yabancı biri girdi -ya yeterğ yeterğ-tam kapıya doğru dönüp kim olduğuna bakacakken çıktığı dolaptan düşen Seungminle dikkatim yine oraya döndü Seungmin yerde büyük bir ihtimal üstüne düştüğü kolunu tutarak  oturuyordu .

İçeri giren yabancının "Bu kadar tantana yeter kaldırın ellerinizi " demesiyle ben ne olduğunu anlamadan Seungmin yerden kalkıp elini kaldırmış Jisung anında Minhonun arkasına saklanmış Jeongin kendininkisiyle benim ve Hyunjinin ellerini kaldırmış Changbin dövüş pozisyonu almış Felix ise telefonundan duruma uygun şarkı arıyordu .Changbin aynı pozisyonda " Sen kimsin ?" diye bağırınca yabancı "Beni boşver hızlı olun ve toplanın hayatta kalanları sığınağa götürüyorum "dedi ve silahını indirdi.

Jeonginin anlatımıyla:

İçeri giren yabancı bana hiç güven vermemişti hem kendini tanıtmıyor hem maskeyle geziyor sonrada gelin sizi sığınağa götüreyim diyor .Ben hiç güvenmesem de diğerleri hızlıca toplanmaya başlamıştı bile .

Artık hislerimi içimde tutamaz raddeye gelince yabancı hariç herkesi masanın etrafına topladım.Yabancı bize garip garip bakıyordu ."Arkadaşlar ben bu çocuğa gram güvenmiyorum hem adını söylemiyor hem maskeyle geziyor sonra sizi kurtaracağım diyor"Chan bana hak vermiş olacak ki başını olumlu anlamda salladı "Jeongin haklı ama şuan başka şansımız yokmuş gibi görünüyor ama en azından kendisini tanıtması konusunda ısrar etmeliyiz"Changbin "Yani bir süre daha buradayız "Chan başını salladı

Biz masanın etrafında kritik yaparken yabancı sıkılmış olacak ki "Hızlı olun hadi işim gücüm var"dedi. Bende anında ona dönerek cevap verdim "Sana güvenmyoruz git işini gücünü yap biz başımızın çaresine bakarız ".Yabancı umursamazca arkasındaki koltuğa çökerek ellerini bağladı ve "İyi o zaman siz bana güvenene kadar burdayız" Hepimiz gözlerimizi açmış ona bakakalırken o da silahlarıyla oynamaya döndü.


YAZARDAN

Fici okuyan varmıdır acep kendi kendime yazıyomuşum gibi


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TERS KÖŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin