Seungminin anlatımıyla:
Uyandığımda omzumun üstünde bir ağırlık hissetmemle oraya döndüm. Hyunjin elinde kalın bir kitapla omzumda uyuya kalmıştı onun kafasının altına bir yastık koyarak kalktım.
Jeongin ve Jisungda uyanmış pencereden dışarıya bakıyorlardı neye baktıklarını merak ederek yanlarına gittim. Pencerenin yanına vardığımda tüm şehrin yıkık dökük olduğunu gördüm.
Bugün planımızı yapmıştık sığınağa gidecektik ben böyle dalmış düşünürken arkadan Hyunjinin çığlığı gelmişti. Korkuyla arkamı döndüğümde Hyunjinin Minhoyu yastığıyla dövdüğünü gördüm bir yandanda Minhoya bağırıyordu
"Hiç-insan-uyurken-kafasının-altından-yastık-çekilir-mi?Şimdi anlaşılmıştı Minho yine Hyunjinle uğraşıyordu. Saidde gürültüye uyanmış olacakki'ne oldu' bakışları atıyordu. Gerçekten bazen düşünüyorumda nasıl bir arkadaş grubum vardı benim...
Chanda kendine geldiğinde son hazırlıklarımızı yapıp ağaç evden çıktık. Zombilerin dibinden bile geçsek hiç ses çıkarmadığımız için bizi fark etmiyorlardı.
Chan önde bize rehperlik yaparken arkasında ben vardım. Jeongin kolumu sıkıca tutmuş-kolum çok acıyor-yürüken grubun çatlakları arkada silahlarla bizi takip ediyordu - bence onlara silah vermemeliydik-.
Ben dikkatlice yürürken arkadan' pat 'diye bir ses gelmesiyle oraya döndüm. Hyunjinin ayağı taşa takılmış düşmüştü. Sesi duyan zombiler bu tarafa doğru gelirken Minho ve Jisung aceleyle Hyunjini yerden kaldırdılar. Ben daha ne olduğunu anlamadan koşmaya başlamıştık.
Jeonginin anlatımıyla:
Yine yapmışlardı yapacaklarını bir rahat dursalar ölecekler. Biz son hız koşarken zombiler arkamızdan geliyordu Chan bağırarak"İzimizi kaybettirmeliyiz beni takip edin"demesiyle yön değiştirmişti ve tabiki hepimiz onu takip ediyorduk.
Chan bizi depo gibi bir yere getirmişti. Hyunjin kapıyı açmaya çalışırken bağırdı"Ee bu kilitli şimdi ne halt yicez" Minho arkadan gelerek elindeki silahın kabzasıyla kilidi kırdı-bunu nasıl yaptığı hakkında hiçbir fikrim yok-. Kapı açılır açılmaz hepimiz hızlıca içeri doluştuk.
Merakla Chana burayı nasıl bildiğini sordum. Chan "Haritada gördüm bu gini durumlarda lazım olur diye her sokakta bir tane bulup işaretledim" diyerek soruma cevap verdi. İşte grubun zekası diyecek lafım yok.
Ben böyle düşünürken arkadan Hyunjinin sızlanmaları geliyordu. Bileğini tutup 'çok ağrıyor diye söyleniyordu. Sanırım düşerken bileğini burkmuştu.
Jisung Hyunjini göstererek "Ee Hyun bu haldeyken bir yere gidemeyiz ve ben acıktım" dedi. Bende acıkmıştım. Seungmin hemen Jisungun mükemmel ağaç evinden aldığımız atıştırmalıkları çıkardı. Bize yetecek kadar atıştırmalık almıştık ve bunu yine Chan akıl etmişti.
Herkes sessizce birşeyler atıştırıyordu. Hyunjin burkulan bileğini orada bulduğumuz bir odunun üzerine koymuş arkasındaki duvara yaslanıyordu, Jisung ise onunla dalga geçmekle meşguldü.
Minho ve Chanda bulunduğumuz depoyu inceliyordu bende Seungmine yaslanmış onları izliyordum.Minhonun anlatımıyla:
Chanla depoyu incelerken garip bir sıvı bulmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS KÖŞE
Humorarkadaş grubumuz birden kendilerini bir zombi salgınının ortasında bulurlar. (ilk kurgum hadi bakalım)