First

70 13 60
                                    

Enjoy...

__

"يعني هنعمل اية؟"

قالت ذات البشرة السمراء الي الواقفات امامها يناظروها بـ عمق احدهما شاردة و الاخري تزم شفتيها بـ عدم معرفة

اخرجت الشادرة سجارتها من علبتها البيضاء ثم وضعتها بين ثنايا شفتيها هاتفه "هنعمل الي لازم يتعمل !"

السمراء ذات العود الفرنسي نظرت لها مجيبه بينما تتخصر "الـي هـو؟"

"هَـ نسـافـر كـوريـا" قالت بعدما زفرت سحاب كثيفة من الدخان في الهواء فـ قالت ذات البشره الخمرية بـعدم فهم "ميرا، السفر لـ كوريا مش بـِ السهولة دي، افرضي سافرنا... هَـ نوصلهم ازاي؟"

"اصلا تايهيونغ مش بيثبت في مكان حرفيا كل خمس دقايق يسافر عمال يطنط اsته مش ثابته في حته"

قالت السمراء تناظر من سحبت القليل من سجارتها قبل ان تزفره هاتفه "لما نخلص العملية الي عندنـا النهارده هنوصل كوريا و وقتها هعرف ازاي نوصلهم"


وقفت السمراء ورقصت تحرك مؤخرتها بـ احدي الحركات المثيرة هاتفه "مش قادررة استحمل لـِ حد ما اوصله، لازم يحبني ولو محبنيش هخطفه !"

"نيرة يا حبيبتي، انتِ فاكرة انه هيسيب البنات كلها ويقع في حب اsتك الي عماله ترقصيها دي؟"

هتفت ذات البشرة الخمرية وهي تناظرهـا بـ برود

رفعت المعنيه عيناها وقالت "طبعا يا انثي متعرفيش الـAss دي اتعملت ازاي.... دي متربيه علي الغالي، ومش هياخدها ويطير غير الغالي الاسمر حقي"

هزت لارا رأسها بـِ ياس وقالت "ربنا يكون في عونه الي بيعملوا في الارمي دا... تكفيريه هيبقا منك !"


تركتهم ميرا تتجه الي الشرفة المُطله علي مياه النيل قبل ان تلقي سيجارتها وترقع معصمها الذي وشم عليه اسم 'مين يونغي' بـِ اللغه اللاتينيه القديمه وقالت بـِ خفوت "كلها ساعات... ونتقابل....يا حبيبي "


'مين ميرا'، 'جيون لارا'
'كيم نيره'

هذا مـا قالته الفتيات عن اسمهن وكنيتهن،


فـأن لم يكن لي بـِ ارادته, سـَ اجعله لـي دون ارداته !













_شَهـرَزاد _💙

حُـب بـِ الاجبار حيث تعيش القصص. اكتشف الآن