smut

482 39 12
                                    

3. Kişi anlatımıyla:

Minho zaman kaybetmeden kucağındaki çocuğu yatak odasına götürdü ve yatağa bıraktı. Hemen üstüne çıkarak kulağına yaklaştı

"Lütfen bana yalnızken artık hyung de"

"T-tamam mi-h-hyung"

Jisung un bunu demesiyle dudağında hyungunun yumuşak dudaklarını hissetmesi bir oldu. Minho altındaki çocuğun dudağını öpmüyor resmen yiyordu. Jisung minhoya yetişemese bile oda resmen hyungunun dudaklarını yiyordu. Fazla zaman geçmeden nefes almak için dudaklarını minhonun dudaklarından ayırdı jisung. Minho hemen bu zamanı değerlendirmek için elini çocuğun kalçalarına indirdi ve sıktı. Jisung minhonun bu hareketine karşılık havaya bir inleme bıraktı. Minho çocuğun ağızının açılmasını fırsat bilerek dudaklarını çocuğun dudaklarıyla birleştirdi ve hırçınca öpmeye başladı. Bir yandan çocuğun dudaklarını öpüyor(yiyor) bir yandan da elleriyle çocuğun aletini sıkıyordu. Minho dudaklarını küçüğünün dudaklarından ayırdı ve nefes aldı. Ardından dudaklarını jisungun dudaklarıyla tekerar birleştirdi. Hem jisungun dudağını öpüyor hemde bir eli ile çocuğun pantolonunun fermuarını açıyordu. Sonunda fermuarı açıp,tek seferde çıkardı. Jisung boxer ile kaldı. Minho çocuğun aletine bakıp dudağını yalayınca jisung hemen elini minhonun pantoluna atıp fermuarını açmaya başladı. Minho küçüğünün bu çabası karşısında sırıtarak dudağını ısırdı. Sonunda jisung fermuarı açmayı başarınca minho çocuğu yatağa itip üstüne çıktı ve ardından dudaklarını birleştirdi. Çocuğun dudaklarını öperken elini çocuğun boxerine attı ve tek seferde çıkardı. Jisung bunu farkedince yüzü kızarmaya başladı. Minho hemen kendi boxerini de çıkarıp küçüğünün dudaklarına yöneldi. Öpüşürkerken birbirine değen aletleri ile deli gibi inliyorlardı. Minho dudağını çocuğun dudaklarından ayırdı ve t-shirt ini tek seferde çıkardı,hemen ardından jisungun üstüne doğru çıkıp çocuğunda t-shirt ünü çıkardı. İkiside çıplak kalmıştı. Jisungun gözü hyungunun aletine kaydı.
Jisung*
Gözüm minho hyungun aletine kaydığından büyükçe bir yutkundum. Tanrım bu şey kaç cm! Nasıl içime alıcam diye düşünürken minho hyung konuştu

"Daha ne kadar bakacaksın?"

"Hı"

"Daha diyorum ne kadar bakacaksın?" Diyerek penisini işaret etti.

"Ha ü-üzgünüm"

"Dön arkanı"

"Ne"

"Dön arkanı"

"Ama-"

Daha sözümü bitirmeden beni yatağa yüzüstü yatırması bir oldu. Sırtımda hissettiğim nefesi ile titredim. Daha sonrada dudaklarını bastırdı sırtıma, öpücükler kondurarak bir yol çiziyordu. Arada yalıyor,öpüyor ve ısırıyordu. Sırtımı ısırmasıyla sertçe inledim, dudaklarının kalçama doğru indiğini hissettim. Biraz sonra kalçama öpücükler kondurmaya başlamıştı. Hemen ardından parmaklarını deliğime konumlandırdı ve

"Bu kısım biraz canını yakacak bebeğim"

Dedi. Tamam anlamında başımı salladım. İşartimle bir parmağını içime gönderdi, acıyla büyükçe bir çığlık bıraktım odaya. Hızını alamayıp içime bir parmağını daha gönderdi. İçimde makas hareketleri yapmaya başlayınca bir lez daha büyükçe bır çığlık attım. Biraz daha makas hareketleri yaptıktan sonra penisini deliğime konumlandırdı ve ucunu sokmaya başladı. Hem acıdan inliyor hemde daha fazlasını istiyordum. Penisini biraz daha sokmaya başladı. Daha şimdiden kesik kesik nefes almaya başlamıştım. Penisinin yarısından fazlasını yavaş yavaş sokmaya devam ediyordu. Tanrım daha fazlasını istiyorum.

"Hyung devam et!"

"Çok iyisin güzelim aletini çok güzel içine alıyorsun"

Dedi ve tüm penisini içime kökledi. Büyük bir çığlık ve inleme bıraktım odaya. İçimde gel-gitler yapmaya başladı. Hem deli gibi inliyor hemde deli gibi zevk alıyordum. Canım aşırı yanıyordu ama daha fazlasını istiyordum. Tanrım bu adam benim beynime ve kalbime hiç iyi gelmiyordu. Birden bi ıslaklık hissettim. Boşalmıştım. Ama minho daha boşalmamıştı.

"Bebeğim beni beni boşalt"

Dedi. Penisini elime aldım ve çekmeye başladım. Biraz daha çekince elime boşaldı.

"Hadi gidip banyomuzu yapalım"

"Yapalım"

Bu bölüm bu kadardı bu hikayeyi okuyup beni desteklediğiniz için teşekkürler. Uzun bir ara oldu sizi çok beklettim özür dilerim. Artık bu kadar uzun ara vermicem. Sizi çooooook seviyorum umarım bu bölümü beğenirsinizzzzz
Oy vermeyi unutmayınn

~l need you~{Minsung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin