Minho*
"Minho bey istediğiniz evraklar"
"Teşekkür ederim soobin, ha birde bugün yeni bir çalışan işe başlayacak ona yardım edersin değil mi"
"Tabiki minho bey, birde birşey sorabilir miyim acaba?"
"Buyur"
"Yeni çalışanın ismini öğrenebilir miyim?"
"Tabiki soobin çalışanın ismi "yeonjun"
"Teşekkürler ederim minho bey izninizle"
Dedi soobin ve dışarı çıktı. Küçüğümü özledim... Kafamı çevirip jisung ve benim odamı ayıran camdan jisunga baktım. Bilgisayarına bakıyordu. Tanrım bu çocuk çok güzel ben onu hakedecek ne yaptım?
Diye düşünürken jisunga bakmaya devam ediyordum. Bilgisayarla işini bitirmişti büyük ihtimalle çünkü kollarını gererek esnedi .Kafasını benim odama çevirdi ve ona baktığımı farketti. Elim ile "gel"işareti yaptım. Onaylar anlamda başını salladı ve sandalyesinden kalkıp odasının kapısına yöneldi. Biraz sonra kapım çalındı."Gir"
Kapıda onu gördüm ve yüzüme bir sırıtış kondurdum
Jisung*
Minhodan gelen "gir" komutuyla odasına girdim. Direk olarak yüzüne baktığımda sırıttığını farkettim.
"Kapıyı kitle"
Komutuyla kapıyı kitledim.Elleriyle bacaklarının üstüne vurdu. Sanırım bu otur anlamındaydı.Yanına yaklaştım ve kucağına yüzüm ona dönük bir şekilde oturdum. Elini çeneme attı ve dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.
"Ofis fantezisi mi yapsak hı?"
"Hala deliğimin ağrısı geçmedi!"
"Hadi ama bir sefer yaparız birşey olmaz~"
(~bu işaret son kelimenin yada cümlenin son harfini uzatma anlamına geliyor)"Olmaz ama.."
Dedim ve dudaklarımı minhonun dudaklarına değdirerek
"Öpüşmeden ne zarar gelebilir?"
Bunları söylemem ile dudaklarımız birleştirdi ve hırçınca öpmeye başladı. Bende ona karşılık verebildiğim kadar vermeye çalışıyordum. Odanın içinde öpüşme seslerimiz yankılanıyordu. Birden alt dudağımı ısırmasıyla boğukça inledim. İşaret parmağını dudağıma bastırıp
"Shh birisi duyabilir"
Dedi. Ve dudaklarıma yöneldi
"Hadi izin alıp eve geçelim malum işlerimiz var"
Lütfen oy vermeyi unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~l need you~{Minsung}
TeenfikceBüyük bir şirketin patronunun yanında işe giren Han jisung ve onun yakışıklı patronu Lee minho