Minho*
Yeni asistanım iyi birine benziyor. Çok tatlı bir kişiliğe sahip. Çok etkileyici,çok sexy. Dudakları... dudakları çok güzel. Herşeyi çok güzel onu anlatmaya kelimeler yetmez. Neyse işime dönmeliyim diye düşünürken kapım çalındı "gir" gelen yakın arkadaşım seungmindi"Selam minho"
"Selam seungmin"
" Yeni asistanın çok hoş biri yeni tanıştım""Evet öyledir" dedim
" Biz akşam bara gidiyoruz gelmek ister isin diye soracaktım jisung da geliyor"
Jisung mu . Konu jisung sa ben herzaman varım"İyi olur saat kaçta"
"İş çıkışı ararım seni"
"Anlaştık o zaman bir kavhe içmez misin?
"Olur iyi gelir"
"Hemen" dedim ve masamdaki telefonu elime alıp iki Nescafe dedim ve 1,2 dakika sonra kahveler geldi . Kahveleri içtikten sonra seungmin gitti. Bende akşamı beklemeye başladım...
Jisung*
Odama seungmin diye biri geldi beni bara davet etti bende eğlence olur diye kabul ettim. Seungminin numarasını almıştım hemen onu aradım. " Efendim jisung" diye telefonu açtı "Senden birşey isteyebilir miyim seungmin" dedim "Tabiki""Sende minho beyin numarasını var mı?
" Ne yapacaksın minhonun numarasını?"
"Birşey sorucamda"
"05********* " ( minhonun numarası gibi düşünün)
" tamam teşekkürler""Birşey değil" dedi ve telefonu kapattı.
Bende akşamı beklemeye başladım...Selamm fici beğendiniz mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~l need you~{Minsung}
Genç KurguBüyük bir şirketin patronunun yanında işe giren Han jisung ve onun yakışıklı patronu Lee minho