15

272 32 22
                                    

Bölümler biraz geç gelebilir kusura bakmayın aynı anda 4 fic yazmaya çalışıyorum. (3 fic öbür hesabımda)

Minho*

Jisung ile birlikte şirketin kapısına doğru yürüyorduk.

"Jisung acele et"

Dedim onun önüne geçerek. Arkamdan koşar adımlarla bana yetişmeye çalışıyordu. Şirketin otoparkına kadar böyle devam ettik. Otoparktaki arabamın yanına gittim ve jisung un binmesi için kapıyı açtım. Jisung arabaya binince kapısını kapattım ve bende şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdım. Bir süre sonra jisung

"Hyung bu yol evin yolu değil beni nereye götürüyorsun?"

"Sabret bebeğim"

Biraz daha yol aldıktan sonra planladığım otelin önünde durup arabayı park ettim. Jisung da arabadan inince beraber otele girdik.

"Hoşgeldiniz minho bey odanız hazır buyrun buda oda anahtarınız"

"Teşekkür ederim"

Dedim

"Jisung beni takip et"

"Tamam minho"

Jisung*

Minho beni bir otele getirmişti. Bu gecenin uzun geçeceği belliydi.

Minhoyu takip etmeye devam ediyordum. Odaya gelmiş olacağız ki durup odanın kapısını açtı.

"Geç içeri jisung"

İçeri geçtim. Ardından kapı kitleme sesi duydum. Siktir ya adam çok sinirli ve azgın.

Üzerime doğru yürüdü. Otomatik olarak geri geri gidiyordum. Biraz daha üzerime gelince bacaklarımın arkasında yatağın yanını hissettim.

Minhoda hemen üstüme çıktı ve dudaklarını boynuma gömdü. Dudakların boynumuh sömürürken bende pantolonunun düğmesini açmaya çalışıyordum. Bu çabamı anlamış olacak ki bana yardım etmek için üstümden biraz doğrulup pantolonunu çıkardı. Baksırı ile kalmıştı , sıranın bana geldiğini anladım.

Minho üzerime gelmeye başladı ve altımı baksırım ile birlikte çıkardı. Sonrada hem kendi üstünü hemde benim üstümü çıkardı.

Yatakta ikimizde oturur pozisyona geldiğimizde ellerimi onun baksırına götürdüm. Baksırın içinde patlayacak gibi duran aletine elimi sürüp okşadım.

Minho da baksırını çıkarınca

"Dön arkanı"

"Tamam"

Dedim ve arkamı döndüm. Aletini deliğime hissettim.

"Minho hiç deliğimi genişletmeden direk gir daha fazla dayanamıyorum"

Dememin ardından aletini içime köklemesi bir oldu. Çığlık atarak büyükçe inledim.....

__________________________________________

"Bebeğim hadi banyo yapalım"

"Tamam hyungim"




İstekleriniz pek karşılayan bir bölüm olmayabilir,biraz kısa oldu (fazla kısa)
üzgünüm.

Umarım beğenirsiniz
Birde biraz geç attım sorryyyyyyy
Diğer bölümleri erken atmaya çalışacağım

Kendinize iyi bakınnnn
Oy vermeyi unutmayınnn ☺️



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~l need you~{Minsung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin