Prolog

17 0 0
                                    


31 sierpnia Zezol zabrał dmosie na kolację. Już jutro miała się zacząć szkoła a tym samym praca. Zezol i Dmosia tego nienawidzili z jednego powodu - musieli znowu ukrywac swoja relacje przed calym swiatem. Bali sie ze ktos sie dowie o ich zwiazku. Dlatego to ukrywali. Jedna z rzeczy jaka ich laczyla to byl zez - zezol mial zeza (dlatego byl tak nazywany, ale czasem byl Kameleonem lub Sterniczukiem a też Andrzejem.) A Dmosia paczyla sie caly czas w gore bo szukala Boga (nazywała się Bogusława i na nazwisko miała Dmoska ale Zezol skracał jej nazwisko bo uważał że jest piękne i urocze). Niestety wciaz go nie znalazla bo nadal gowno zarabia. Dmosia czesto z tego powodu plakala, a Zezol ja pocieszal, bo przeciez nie naleza do marginesu (najnizszej grupy spolecznej) uwazal ze nauczyciele sa madrzy i powinni wiecej zarabiać, ale niestety nie w Polsce. Ale nadal uwazal ze nauczyciele w Polsce sa lepsi od tych z Niemiec, bo niemcą nie nalezy sie ufac. Po tak dlugim wstepie, musze tez powiedziec ze Zezol jest pol lysy i uczy 4 przedmiotow - Etyki, Filozofi, Hitu i Wosu. A dmosia tylko chemii i czasem przychodzi na zastępstwo na wf ale ledwo co daje race bo się wywraca po każdym kroku. Zezol jednej rzeczy nie lubial w Dmosi - okularow. Gdy je zakladala nie miala juz zeza.

1 wrzesnia

Zezol przyszedl na rozpoczęcie. Zmienil nawet spodnie i sie wykapal bo gdyby Dmosia mu nie kazala nie zrobil by tego. Jako filozof uwazal ze jak czlowiek sie myje zmywa swoja cala wiedze z siebie. Dlatego tego nigdy nie robil. Zezol na drodze spotyka Wozniaka.

Wozniak - czesc Andrzej

Zezol - no czesc

- jak tam zycie?
- aa Pawel, tak sobie znowu musze ukrywac to no wiesz....

Zezol i Pawel to dobrzy przyjaciele. Zezol zwierza mu sie w problemow z Dmosia czesto a on z tego ze jest pedofilem. Czesto ukrywaja to ze Wozniak jest pedofilem i rucha dzieci w szkole i poza nia. Ma wszystko w dupie - jak mu placa to najlepiej. Kocha konfe i kto mu sie sprzeciwia jest lewakiem i Zezol nie zbyt posiada te same poglady.

Wozniak - no wiem a ja juz zdarzylem isc do kibla i wyruchac

Zezol - niesamowite  jak to dzieci mowia kul chyba? Nie zaraz, cool? Nie wiem nie znam sie.

Wozniak - w ogole nie wiem czy wiesz ale mam nowa klase

Zezol - o a jaka?

Wozniak - 1D. Odklejona troche ale moze byc. Nie jest najgorsza w zeszlym roku bylo gorzej.

Zezol - a to czemu?

Wozniak - dzieci sa tak glupie tam ze daja sie wyruchac bez problemu, chyba

Zezol przez chwile nie sluchal wozniaka i zobaczyl grupke dzieci, wygladali na 1 rocznik w liceum.

Zezol - czy to twoja klasa?

Wozniak - tak, kilka osob zwiedza szkole tak mi sie wydaje. Podwiesc cie do domu?

Zezol - chetnie.

Zezol i Wozniak wyszli ze szkoly i wsiadli w auto.

Wozniak - pojedziemy krotsza trasa bo znalazlem wczoraj

Gdy przjedzali zauwazyli jedna rzecz. Mianowicie ucznia. Okazalo sie ze to byl uczen z klasy Wozniaka. Z 1D

Wozniak - JAPIERDOLE FILIP TY PALISZ

filip - o kurwa Woznica

Wozniak rowiez byl nazywany woznica, bo tak mial na nazwisko. Pomyslal zezol

Filip - to... Sztuczny papieros niech pan zobaczy!!

Wozniak byl wkurwiony. Nienawidzil jak ktos pali

Wozniak - JUTRO DOSTANIESZ 3 PYTANIA

filip - ale z czego nawet lekcji nie mielismy

Wozniak - W DUPIE TO MAM.

Filip - ALE JA NIE CHCE 3 PAL MIEC JUZ 2 WRZESNIA

Wozniak - a kto powiedzial ze 2 wrzesnia? Moze byc nawet 1?

Filip - no dobra echh

Wozniak - powstanie warszawskie

Filip - 1939?

Wozniak - japierdole 1 nastepne pytanie. Bitwa pod Grunwaldem

Filip - eee.... Dobra... Moze... 2137?

Wozniak - KURWA DEBILU ZLE NASTEPNE.

Filip - ...

Wozniak - chrzest polski...

Filip - 069?

Wozniak nie wyczymal. Pierdolnal ucznia i zajebal papierosa i zaczal sam palic. Prawie sie zesral. Dlugo pozniej wozniak odwiózł juz Zezola do domu.

Zezol - dzisiejszy dzien byl ciezki...
Woznica sie nie odezwal. Byl nadal wkurwiony. Zezol wysiadl z Lamborghini Wozniaka i polazl do domu ruchac sie z dmosia.

C.d.n.

Życie ZezolaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz