Neden keşfete düşmüyor kitap anlamış değilim. Beğenip yorum yapıp keşfete düşmesini sağlar mısınız ❤️
"Ya baba neden kızıyorsun? Ne yapabilirim bu kadar güzelsem." diyip koltuğa kuruldun. Odasına girdiğimden beri bu kıyafetle askeriyeye geldiğim için azar iştiyordum.
"Güzelliğine laf mı ettim Gökçe? Böyle gelme buraya. Buradaki erler kız yüzü mü görüyor." diyen babamla göz devirdim. Sinirlenince kimlikteki adımı kullanırdı.
"Bana Gökçe deme koca ayım. Dikkat edeceğim." diyip ayaklandım. Bana göz deviren babamla kıkırdadım. Koskaca albay orduya lafını geçirip bana geçiremiyordu.
"Askeriyede koca ayı deme kızım. Biri duyacak." demesiyle omuz silkip güldüm. Çalan kapı ve babamın 'gel' demesiyle kapı açıldı. İçeriye giren Yiğit ile gözlerim fal taşı açıldı. Yiğit'in gözleri anlık beni bulup geri babama dönüp tekmil vermesiyle nefesimi tutum. Şansıma tüküreyim.
" Gökçe sen kapıdaki askerlere taksi çağırmasını söyle babacığım. Ben geç geleceğim." demesiyle konuşmadan kafamı salladım.
"İzniniz olursa komutanım ben de eve geçiyorum. Kızınızı eve bırakabilirim. Yolumun üstü." diyen Yiğit ile babamın yok demesi için dua etsem de kabul etmişti.
" Sen dışarıda bekle Yiğit abin işini bitirip gelir. "diyen babam ile göz devirdim. Damat getireceğim adama abi dedirtiyordu. Ayıp.
" Nereden abim oluyormuş. Her yakışıklıyı da abim diye tanıtma. Ben dışarıda bekliyorum. "diyip kızaran babama ve şaşıran Yiğid'e söz hakkı tanımadan odadan çıkıp çıkışa yöneldim. Bu laftan sonra arabasına binecek değildim. Taksiyle eve geçerdim. Kağıda duran askere taksi çağırmasını söyleyip beklemeye başladım. Tabi benim albay kızı olmayan askerlerde salyasını akıtıp bakmaya başladılar. Binadan çıkan ve bana doğru adımlayan Yiğit ile taksinin gelmesi aynı anda olunca nefesimi verip taksiye yöneldim. Taksiye binip Yiğit'e bakınca şaşkın bir surat yerine öfkeli bir surat beklemediğim şeydi. Aman neyse.
°°°°°°°°°
Eve gelmiş duş almış ve şimdi de üstümü giyiniyordum. Aklıma Yiğit'in sinirli yüzü geldikçe gülsem de bana yazmayışı canımı sıkıyordu. Ama görürdü o. Hele bir kendime bağlıyım bu sefer ben ona yazmayacaktım. Köpek herif. Neyse Gökçe Umay sakin ol ve sen yaz. Elime telefonu alıp yatağa geçtim.Ben: Unutuldum.
Ben:
Yüzbaşı: Tövbe de kızım.
Yüzbaşı: Eve gelip uyudum. Yorgunum ya hani.
Ben:Ama ben seni yerim ki. Dinlenmiş mi benim şapşiğim.
Yüzbaşı: Şapşik ne kızım.
Ben: Neyse ne. Naptın bugün göremedim seni.
Yüzbaşı: Albayın odasında işim vardı.
Ben: Başka kim vardı odada? Ne işiniz vardı bu kadar uzun?
Yüzbaşı: Sanane Umay? İşim hakkında bilgi verecek değilim.
Ben:
Ben: Bir kız gördüm de merak ettim. Kimdi o?
Yüzbaşı: Albayın kızı oldu mu?
Ben: Güzel miydi? Net göremedim.
Yüzbaşı: O gözle bakmadım. Komutanımın kızı neticede.
Ben: Ne alaka amk. Güzelse güzeldir. Komutan kızı diye etkilenmen sevmen yasak mı?
Yüzbaşı: 1 düzgün konuş. 2 yasak değil ama hoşta değil.
Ben: Hıhım aynen.
Yüzbaşı: Daha sabah kızla konuşma diyen sen kıza bakmadım diye ayar çekiyorsun. İkizler misin?
Ben: Hayır mükemmelim.
Yüzbaşı: Görmeden inanmam.
Ben:
Ben: Yetenek desen ben.Yüzbaşı: Kabul etmeliyim ki hareketlerin çok tatlı.
Ben:Harbi mi lan.
Yüzbaşı: Harbi lan
Ben: utandım.
Yüzbaşı: Sen mi?
Ben:Evet.
Yüzbaşı: Umay
Ben:Efendim.
Yüzbaşı: Seni görmek istiyorum.
Ben: Görmedin mi Yüzbaşı.
Yüzbaşı: Yüz yüze.
Ben: Gördüm Yüzbaşım.
Yüzbaşı: Ne zaman?
Ben: Orasını da sen bil Yiğit. Şimdi uyumam lazım.
Yüzbaşı: Hatırlayacağım seni.
Yüzbaşı: İyi geceler. Öptüm
Ben: İyi geceler :)
Yüzbaşı: Utandı
Ben: :)