1. bölüm - TANIŞMA

1.6K 93 6
                                    

Odaya girdiğimde sadece 5 kişi vardı.
2 kız 3 erkek.

Herkes bana dik bir şekilde bakıyordu. Bir kişi hariç. Tanımadığım biri.

Nerede miydim? Tam olarak şuan hapishanenin kapısının önünde dikilmiş gözlerimi bu beş kişi arasında gezdiriyordum. Onlar ise sadece bana bakıyorlardı.

"Merhaba." dedim titrek çıkan sesimle.

Saçları kıvırcık ve bir o kadar da kabarık olan kız "Hımhım Merhaba." diyerek göz devirdi.

Ardından içlerinde "yüzünü" tatlı bulduğum çocuk "Merhabaa" diye yanıt verdi.

Ardından "İstersen sana kalacağın yeri gösteriyim ve biraz burayı tanıtayım hm ne dersin?" diye sordu.

"Yani.. Olur." diye yanıt verdim. Hemen kafasıyla onaylayıp bir tane ranzanın yanına geçip ranzanın üstünde ki yatağı gösterdi.

"Burası boş istiyorsan burada yatabilirsin. Ayrıca tuvalet sağdaki kapı." dedi. Açıkçası erkekler ile kızların aynı yerde kalıcağını hiç düşünmemiştim. Hayır tabiki de cinsiyetçilik yapmıyorum ama tuvalet vs. Bunlar özel alan yani.

Düşüncelerimden ayrılıp teşekkür ettim ve elimi uzatarak, "Dilay" dedim.

"Mert" aynı şekilde elini uzattı.

Diğerlerine baktığım da boş duvara bakar gibi bizi izliyorlardı. Tekrardan yüzümde tatlı bir gülümseme yapmaya çalışırken "Dilay ben. Siz?" diye sordum.

Hiç birinden cevap gelmedi. Hâlâ boş duvarı izliyor gibiydiler.

Mert konuşmaya başladı, "Şurda ki kırmızılı tişörtlü Baran, Kıvırcık saçlı Aleyna, şu yatakta oturan kız Sena, Bu da benim en yakın dostum göktuğ" diyerek onları tanıttı.

Bunu söylemekten bıktım ama, HÂLÂ BOŞ DUVARI İZLER GİBİ BANA BAKIYORLARDI.

AKŞAM SAAT 19.00

Ranzanın üst katına çıkmış, elimi başımın altına koymuş o şekilde tavanı izliyordum.

Bir anda kapı açıldı ve elleri kelepçeli, iri yarı bir adam girdi. Yüzünü birine çok bensetsem de çıkaramadım. Sadece yan profilini görüyordum.

Yüzünü bana döndü ve bu tarafa doğru gelmeye başladı. Çene kaslarını sıkıyordu, büyük ihtimalle baya sinirlenmişti.

Yüzünü tam gördüğüm de onun kim olduğunu anladım.

BU AYAS TEKİL'Dİ. AYAS TEKİL AAAAA

öhm öhm. Tabi siz Ayas Tekil kim bilmiyorsunuz, size hemen tanıtayım.

Kendisi 1.90 boyunda, kaslı, yakışıklı, karizmatik, ünlü bir avukattır.

Bir dakika? Bu avukatın burda ne işi var?

Ben bunları düşünürken düşüncelerimden ayrılmama sebep olan şey buz gibi sesin olmasıydı.

"Merhaba. Siz Dilay hanım olmalısınız. Şu mimar olan. "

NE NE NE? BU ADAM BENİ NERDEN TANIYOR??

꧁꧂

Bebişlerim biliyorum çok kısa oldu ama ilk bölüm diye kısa tutmak istedim. Ama merak etmeyin 2. Bölüm daha uzun olucak.
Bölümleri gün gün atmayı düşünüyorum umarım yetişir.
Yazım ve noktalama yanlışlarım için tekrardan özür diliyorum.
İnstagram'dan beni takip etmeyi unutmayın görüşürüz bebişlerimmm
♡♡♡

HAPİSHANE-Devam EdilmiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin