,,Samanta vstávaj,"počula som.No,ignorovala som to.,,Samanta!!Už sme na chate!"žeby som spala až tak dlho?,,Samanta.No ták!Vstávaj!Všetci už sú v chate len ty tu spíš!"myslím že je to Lauren.Áno je to ona.Iba ona vždy keď ma chce zobudiť tak mi vrieska do ucha.A vlastne ešte Alex.Ale to nie je Alexov hlas.,,Musíš mi vrieskať do ucha!!"povedala som.,,No konečne!"povedala.,,Ja chcem spať tak ma nechaj spať,"povedala som a zavrela oči.,,Je 11 hodín preboha!!!"povedala alebo teda zvrieskla.,,Dobre už idem,"povedala som.,,Konečne a chalani ti kufor odniesli do izby,"povedala.,,Dobre,"vošli sme do obývačky.,,Ale šípková Ruženka sa nám zobudila,"povedal Alex.Len som pretočila očami.Spolu z Lauren sme išli do izby.Mám izbu s Lauren,Alicou a Dianou.,,No konečne!Čo vám tak dlho trvalo?"opýtala sa Diana.,,Sam sa nechcelo vstávať,"povedala.,,Aha tak,"povedala Diana.V izbe boli dve manželské postele,dve veľké skrine,jedni okno a dvere na balkón,medzi posteľami bol nočný stolík.Izba bola ladená do čierno-biela.V izbe boli ešte jedny dvere a to do kúpeľne.V kúpeľni bol sprchový kút,umývadlo a záchod.Kúpeľna bola rovnako ako izba ladená do čierno-biela.S babami sme si vybalili veci do skríň.Alica dostala nápad:,,Poďme do bazénu."Vonku je totižto velký bazén v zemi.,,Okej,"súhlasili sme.Prezliekli sme sa do plaviek,zobrali sme si uteráky a išli sme.Mala som na sebe obyčajné,červené, dvojdielne plavky.Vonku pri bazéne bola Sofia a Servácová frajerka.Alex mi síce hovoril ako sa volá ale ja som zabudla.Obidve vidím prvý krát v živote.,,Ahojte,"pozdravili sme a oni nás odzdravili.,,Ja som Sofia,"povedala Sofia.,,Ja som Laura,"povedala Servácová frajerka-Laura-.
A.N:Viem že je Laura Češka ale nebudem sem písať Česky,kedže to neviem a podľa prekladača sa mi to nechce:)
Predstavili sme sa im aj my.Uterák som si položila na lehátko,ktoré tam bolo.Sofia a Laura sa opaľovali na lehátkach.Baby už boli vo vode a ja som išla za nimi.V bazéne sme robili samé kraviny.Po asi 2 hodinách nám chalani prišli povedať že objednávajú pizzu.Povedali sme im aké chceme a išli to objednať.Vyšla som z bazéna a zabalila sa do uteráka.Dúfam že tá pizza tu bude čo najskôr lebo už som hladná.Baby tiež vyliezli von.Do hodiny prišla pizza.Zjedli sme ju.Baby išli znovu do bazéna.Ja som nešla keďže ešte len teraz som sa najedla a keby idem do bazéna tak by asi išla tá pizza hneď von.No, očividne ma tam hore niekdo nemá rád, keďže prišiel Dalibor a prehodil si ma cez rameno.,, Dvorský!!!Okamžite ma daj dole!!"vrieskala som na neho.,,Nech ťa to ani nenapadne!"povedala som.,,To už som niekde počul,"povedal a zasmial sa.Spomenula som si ako ma naposledy hodil do bazéna.,, Prosím Dalibor daj ma dole,"prosila som ho.,,Porozmýšlam.........hmmmm nie!"to už som letela do vody.,,Zabijem ťa!!!"zakričala som, keď som sa vynorila.,,To sú vážne slová,Čierniková,"povedal.,,Šak ja ich myslím vážne!!"povedala som.,,Aj ja ťa mám rád,"povedal a odišiel.,,Vy by ste boli pekný pár,"povedala Lauren.,,Nikdy!Nezačínaj s tým zas!"povedala som.,,Nikdy nehovor nikdy!"povedala Diana.,,Mňa z vás porazí,"povedala som.,,Ale priznaj že sa ti páči,"povedala Lauren.,,Že som ja s vami na izbe.Radšej som mala byť na izbe s Alexom,"povedala som.,,Alebo s Daliborom,"povedala Diana a drgla do mňa.,,Čo!!Nie!!"oni si fakt nedajú pokoj.Alica sa na tom celom iba smiala.,,Dávam vám mesiac a budete spolu!"povedala Lauren.,,Snívaj ďalej,"povedala som.,,Ja im dávam 2 týždne!"povedala Diana.,,Aaaaa mňa z vás porazí!"už mi fakt lezú na nervy.,,Stavíš sa?"to vážne?!,,O čo?"ja neverím že toto sú moje najlepšie kamarátky.,,Hmmm.Tá čo prehrá bude musieť napísať svojmu Crushovi tú najtrapnejšiu baliacu hlášku!"ako malé deti.,,HALO!Ste normalne,"povedala som, ,,tú stávky okamžite zrušíte!"Myslela som si že ju zružia.Ale hádajte čo!Ony ma odignorovali!,,Platí!"povedala Diana.,,Vážne!?Alica povedz im niečo!!"ona je moja jediná záchrana.Alica len pokrútila hlavou a smiala sa.,,Zradkyňa!"povedala som.,,Kdo je Zradkyňa?"opýtal sa Alex.On,Dalibor,Theo a Filip išli do bazéna.,,Ale nikto,len Diana a Lauren sa stavili,"povedala.Chalani na ňu pozreli nechápavo.,,No, proste Lauren dáva Sam a Daliborovi mesiac a budú spolu a Diana 2 týždne.Stavili sa o to a tá čo prehrá napíše svojmu crushovi tú najtrapnejšiu baliacu hlášku,"povedala a chalani sa začali smiať.,,A viete čo stavím sa aj ja s vami,"povedal Alex.,,A ja sa stavím o to že ak tú stávku nezrušíte tak, vás predám na orgány,"povedala som.,,Ani vo sne,"povedala Lauren.,,Tak,to teda budete obidve písať svojim crushom,"povedala som a žmurkla na ne.,,Aby si nebola prekvapená,"povedala Diana.Potom sme robili už len kraviny.
YOU ARE READING
Brother's best friend/pozastavené
Romance~|,,Keď som ťa videla ležať na tom ľade,"sadla som si vedľa neho, ,,nebolo mi všetko jedno." ,,Takže si sa o mňa bála?"opýtal sa s úškrnom. ,,Áno, bála som sa o teba,"priznala som. ,,Prečo si sa o mňa bála?"opýtal sa. ,,Pretože Ťa ľúbim,"povedala so...