Na druhý deň:
Dozvedela som sa že na chatu príde Karolína.Nie som z toho zrovna nadšená.Pohádala som sa kôli tomu s Alexom.A keďže ostatný išli na prechádzku a niekdo musel zostať na chate keďže mala prísť Karolína,tak som nedobrovoľne zostala a nakoniec aj Dalibor.Mala som kôli tomu že som sa pohádala s Alexom zlú náladu a bola som asi zlá aj na Dalibora.Rzhodla som sa, že spravím na obed cestoviny.Keď som dala variť vodu a pozerala sa aké cestoviny máme,tak ma niekdo objal okolo pásu.Bol to Dalibor.Zľakla som sa no, keď som započula Daliborov hlas tak som sa ukludnila.Povedal:,,Sam,kľud.To som ja."Otočila som sa na neho a povedala:,,Vieš ako som sa zľakla?"Zasmial sa a ja tiež.,,No,konečne už si neni protivná,"povedal a prstom mi brnkol po nose.,,Prepáč.Nechcela som byť na teba protivná,len som sa pohádala s Alexom,"povedala som.,,Hmm ,čo za to, že ti to prepáčim?"povedal a uškrnul sa.,,Dobrý pocit,"povedala som.,,Pusu na líce,"povedal.Jasné ešte to dopadne ako vtedy v triede.,,Ano?A dopadne to ako minule?Nie ďakujem."povedala som.,,Máš pravdu,rovno mi môžeš dať pusu,"povedal a priblížil sa ku mne.Cúvala som dozadu až kým som nenarazila do kuchynskej linky.Pobozkal ma a ja som mu bozk vrátila.Začali sme sa bozkávať.Moje ruky boli okolo jeho krku a tie jeho okolo môjho pásu.Vysadil ma na linku.Ani na chvíľu sme sa neodtiahli.Jeho ruky zašli pod moje tričko,no zastavila som ho keďže som počula vrieť vodu.,,Dalibor ,vrie voda,"povedala som.Odstúpil od linky a ja som zoskočila.Dala som do vody cestoviny.,,Čo varíš?"opýtal sa.,,Cestoviny.Môže byť syrová omáčka?"opýtala som sa ho.,,Ano,"povedal.,,Neviem či ti niekdo hovoril ale zajtra ideme do baru,"povedal.,,Díki že si ma informoval,"povedala som.,,Čo za to?"ach.Porazí ma z neho.,,Neotrávim ti obed ,ktorý práve varím,"povedala som.,,Inak čo za to že ti uvarím obed?"opýtam sa a uškrniem sa.,,Pokúsim sa ti nerobiť zle,"povedal.,,Dobre,"povedala som.Dovarila som a najedli sme sa.Potom sme pozerali rodinné prípady.Niekto zazvonil.,,Idem tam,"povedal Dalibor a postavil sa a išiel otvoriť.Skúste hádať kto to bol.Áno Karolína.,,Kde sú ostatný,"povedala keď si sadla na gauč.,,Išli sa prejsť,"povedal Dalibor.,,Aha,"povedala.,,Prosím ukážeš mi izbu?"opýtala sa ho.,,Jasné,"povedal.Spolu odišli hore.Ani len ma nepozdravila a robila sa ako keby som tu nebola.Asi kamarátky nebudeme.Asi zavolám mame ,keďže včera som jej nezavolala.Aby vedela že sme tu.Pár krát to píplo a zdvihla.,,Ahoj Sam.Čo potrebuješ,"jasné hneď musím niečo potrebovať.,,Ahoj mami.Nič,len som ti chcela dať vedieť že sme na tej chate,"povedala som.,,Oh aha.A čo aké to tam je?"opýtala sa.,,Super.Chata je krásna a veľká.Len som nečakala že nás bude toľko,"povedala som.,,A Alex je tam?"opýtala sa.,,Nie,"povedala som.,,No dobre.Už musím končiť.Ahoj pozdravuj Alexa a užite si to,"zrušila.Dalibor a Karolína zišli dole a sadli si na gauč.,,Sam nevieš kedy prídu?"opýtal sa Dalibor.,,Nie,Alex len povedal že sa idú prejsť a ja a ty tu máme zostať,"povedala som.,,Aha.Skúšal som mu volať ale nedvíha,"povedal.,,To nie je novinka,"povedala som a on sa zasmial.,,Či si vôbec zobral mobil,"povedal.,,Skúsim zavolať Lauren,"povedala som a zavolala jej. ,,Ahoj,"začala som.,,Kedy asi prídete?"opýtala som sa.,,Neviem asi za hodinku možno dve,"povedala.,,Dobre.Ahoj,"povedala som.,,Ahoj,"zrušila som.,,Že prídu asi za hodinku, dve,"povedala som.,,Ježiš to kam sa trepali preboha,"povedal.,,Ak to naplánoval Alex, tak je dosť možné že prídu až večer,"povedala som.,,Pokiaľ za nestratia,"povedal Dalibor.,,Čo budeme zatiaľ robiť?"opýtala sa Karolína.,,Netuším,"povedala som.,,Chalani zobrali playko.Môžeme si zahrať Fifu alebo Nhl-ko,"povedal Dalibor.,,To asi nedopadne dobre.Keď som naposledy hrala s Alexom Nhl-ko, tak sa Alex rozčuľoval,že som stále dávala zakázané uvoľnenia,"povedala som.,,Tak Fifu?"opýtal sa.,,Ako sa to hrá?"opýtala sa Karolína.,,Nie, fifu nie,"povedala som.,,Tak Nhl-ko,"povedal.,,Ani to neviem ako sa hrá,"povedala Karolína.Dalibor jej to vysvetlil ale aj tak tomu bohvie ako nechápala a ja som na tom nebola o moc lepšie aj keď som ho už hrala.,,Dobre takže ja budem s Kajou a ty Sam proti nám,"povedal, ,,aký chceš tým?"
,,Boston!"povedala som.,,Fajn,"povedal.,,Kaja mi budeme mať St-Louis Blues, dobre?"opýtal sa jej.Prečo mi vadí že je v týme s ňou a nie so mnou a že ju volá Kaja?,,Dobre,"povedala.Začali sme hrať.Samozrejme že som prehrávala na plnej čiare.Po prvej tretine 10:0.Fakt super!,,Super Kaja.Ide ti to super!"hlavne že skoro nič nerobí a všetky góli dal on.Začali sme hrať 2. tretinu.,,Prečo ma vylúčil?Nič som nespravila!"rozčuľovala som sa.To hráč za,ktorého hrala Karolína ma podrazil.,,Pretože si podrazila nášho hráča,"povedal.,,To neni pravda,"povedala som a hrali sme ďalej.Samozrejme že som prehrala.25:0.Ale jasné že som prehrala,keď som bola sama proti nim.,,Ale čo sa stalo Čierniková?Alex ťa nenaučil hrať?"smial sa Dalibor.Len som pretočila očami.,,Ber si príklad z Kaji ,hrala Nhl-ko prvý krát v živote a išli ta o jej to dobre,"povedal.Vážne!?Veď všetky góli dal on.Že som ja s nimi vôbec niečo išla hrať.,,No, prepáč ,že sa o takéto veci nezaujímam,"povedala som.Prosím nech už prídu, fakt tu nehodlám byť a týmito dvomi sama.,,Nie su preč už niako dlho?"opýtala som sa.Samozrejme som sa nedočkala odpovedi.Vôbec ma nepočúvali.Šak načo?Vadilo mi to.Teda vadilo mi to že ma Dalibor nepočúval.Prečo?Sama neviem.,,Idem von,"povedala som a postavila som sa.Ani obraz ani zvuk.Išla som najprv do izby ,kde som sa prezliekla do plaviek a išla von.Ľahla som si na lehátko.Rozmýšlala som nad tým,čo sa v poslednej dobe deje.Dnes som sa zase bozkávala s Daliborom a potom mi vadilo že chválil Karolínu,že bol s ňou v týme,že ma ignoroval.Ale prečo?Že by som ho mala predsa len viac ako rada.Prečo by som sa s ním potom bozkávala?S takýmito myšlienkami som zaspala.Zobudila som sa na to ako na mna padali kvapky vody.Otvorila som oči a zistila som že prší a vonku sa stmievalo.To som spala až tak dlho?A sú už ostatný na chate?Postavila som sa a celá mokrá som utekala dnu.Vošla som dnu a mierila hore do izby.,,Bola si v bazéne?"ozvalo sa z obývačky.,,Nie,"povedala som a otočila som sa ku schodom.,,Tak prečo si mokrá,"opýtal sa Dalibor.,,Zaspala som vonku na lehátku a teraz som sa zobudila,na to ako prší.Už sú tu ostatný?"povedala som a opýtala som sa.,,Nie,"povedala Karolína.,,Ale veď prš-"nestihla som dopovedať.,,Timov kamoš má chatu, tam kde boli ostatný a bol na tej chate,tak išli tam a aj tam prespia,"povedal.,,Aha,"povedala som a išla hore.Vošla som do izby a hneď išla do sprchy.Pustila som na seba prúd teplej vody.V sprche som bola asi pol hodinu.Vyšla som zo sprchy.Osušila som sa a šla si v uteráku pre veci.Obliekla som si pyžamové kraťasky a veľké tričko.Išla som si vyfénovať vlasy.Potom som si dala vlasy do copu.Zobrala som si mobil a išla dole.Vonku začalo oveľa viac pršať a keď som išla po schodoch, tak sa vypla elektrina.Zrovna som šla stupiť na schod,no lenže som sa zľakla a zle stupla a strepala sa dole.Do riti.Postavila som sa a zapla si baterku na mobile a pozrela sa na nohu.Mala som tam malý škrabanec.
ESTÁS LEYENDO
Brother's best friend/pozastavené
Romance~|,,Keď som ťa videla ležať na tom ľade,"sadla som si vedľa neho, ,,nebolo mi všetko jedno." ,,Takže si sa o mňa bála?"opýtal sa s úškrnom. ,,Áno, bála som sa o teba,"priznala som. ,,Prečo si sa o mňa bála?"opýtal sa. ,,Pretože Ťa ľúbim,"povedala so...