SELAMMM NASILSINUZ BAKALIMMM önceki kurgumdan vazgeçip yeni bir kurguya başlıyorum umarım seversinizz...
Lavin'den
Bayrak indiğinde vizörümü kapattığım anda debriyajı bırakıp gazı verebildiğim kadar vermiştim. Rakiplerimi teker teker eliyordum. Anlık bir öne kırma hareketiyle bir yarısmacıyı bloke etmiştim.Gazı ver debriyajı bırak ve son bir bakışma.
Kulakları dolduran anlık bir egzoz sesi.."Evvvet MTS yine teker yaparak bitiş çizgisine ulaştı."
Kulağıma seyircilerin çığlık çığlığa sevinçleri geliyordu fakat ben mutluluğumu sessiz yaşamak zorundaydım çünkü arkadaslarım hariç kimse kız olduğumu bilmiyordu...
Motoru durdurup indiğimde bloke ettiğim adam bana doğru yürüyordu.
"Napıyorsun lan sen" arkamı dönüp Çağla'ya doğru ilerlerken beni kendine çevirip
"Konuşsana amınakoyayım bloke ettin beni"dedi. Beni anlık ittirmesiyle kafamdaki kaskla adamın burnuna kafa attım.***
Arsen'den
Uğur'un konuşmasıyla kafamı ona doğru yönelttim.
"Arsen bebenin üzerine yürümeseydin sana kafa atmıyacaktı sen niye hemen celalleniyorsun ki."
Sinirle Uğur'a baktım "Uğur susucan mı?"
"İyliğini düşünüyoruz her boka sinirleniyorsun..."
Uğur'un lafını keserek konuştum.
"Hadi iyi geceler sana gidiyorum ben"***
Evime vardığımda bilgisayarımın başına oturup MTS nin gerçek ismini aramaya başladım. Bize katılımcıların listesi verilmişti oraya girip bakmaya başladım diğer yarışmacıların isimlerini biliyordum fakat ona hep MTS diyorlardı. Katılımcı listesinde tanımadığım tek bir isim vardı.
"Gökhan Demir"
Panele girip telefon numarasına baktım.Panelde gözüken numaraya bir mesaj attım.
Arsen:Gökhan Demir yarın seni ***cafede bekliyor olucağım.
Gökhan:Kimsin sen?
Arsen:Yarın saat 14:00 da gel kim olduğumu göstericem.
Gökhan:Göster bakalım.
İlk bölüm olduğu için kısa yazdım diğer bölümde olaylar başlıyacakk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
motorist
Teen FictionMotor yarışlarına reşit olmadığı için abisinin kimliği ile katılan Lavin ve onun rakibi olan Arsen...