Kesinlikle kimsenin beklediği kahvaltı sofrası bu değildi, sükunet hakimdi.
Dila tedirgince yemek yiyor, abisinin gözüne batmamak için yavaşça hareket ediyordu. İçinden keşke Engin abi de burada olsaydı diye geçirdi,o ortamı yumşatırdı biraz diye düşünüyordu.
Gürkan'ı bir kez daha göz süzgecinden geçirdi. Onun çok konuşkan biri olmadığını açıktı, konuşkan biri olsada şu an çekingendi. Dila onun hareketlerinden bunu anlamıştı eğer kendisi şu an bu kadar gergin olmsaydı belki onunla konuşurdu ama abisinin yeni tanıştığı arkadaşı şu an kafasına takılacak son şeydi.
Semih, aralarında stresden kafasını yemeye yakın olan en yakın kişiydi. Bir yandan dizini sallıyor,çaktırmamaya çalışarak Dila'nın ellerine bakıyordu. Dün gece Dila'nın ellerini titrerken görmüş,kendini soğuktandır diye telkin etmeye çalışıyordu.
Kızın çantasında uyuşturucu paketi çıkması kullandığı anlamına gelmezdi sonuçta değil mi?
Gürkan ise ne düşüneceğini bilmiyordu ama bu sessizlik onu geriyordu. Dila ile iyi anlaşmak istiyordu,Semih ondan bir kaç kez bahsetmişti ve ne kadar çok ona değer verdiğinin farkındaydı. Ne olduğunun pek farkında değildi ama abi-kardeş arasındaki gerginlik hissedilmeyecek gibi değildi.
Semih'in kötü olduğunu fark ettiği içinde masanın altından onun elini tuttu.
Semih ona içten bir gülümseme ile baktı ama bu kısa sürdü.Kahvaltıları bittiğinde yine bir sessizlik oluşmuştu. Semih kalktı,Dila'ya başıyla mutfaktan çıkması için işaret yaptı.
"Sanarım yalnız konuşmanız gerekiyor."
"Evet" Gürkan Semih'in düşünceli olduğunun farkında olarak ona destekleyici bir şekilde gülümsedi.
"Problem ne olursa olsun,siz kardeşsiniz eminim halolur"
Aralarındaki problemi kardeş problemi sanıyordu. Kendisi tek kardeş olsa da çevresinden gördüğü kadarıyla bazı kardeşler pek iyi anlaşamayıp birbirlerine değer verdiklerini göstermezlerdi.
"Umarım."
"Ben buraları toplarım,sizde konuşursunuz."
"Hıhım"
-----------------------------------------------------------------
"İstemeden oldu!"
"istemeden nasıl uyuşturucu içmiş olabilirsin Dila!?"
Sessizlik. Semih odada volta atıyor,Dila ise sessizce oturmuş abisini seyrediyordu. Dişlerini birbirine bastırdı,içmeyeli 24 saatten fazla olmuştu bunun belirtilerini yeni görmeye başlıyordu. Ellerini sweetinin cebine koydu,burada bir şey içemezdi. Sakin olmalıydı. Uyuşturucu olmadan da hayatta kalabilirim diye geçirdi içinden.
"Ne zamandır kullanıyorsun?"
"Bir süredir."
"Ne zamandır?"
"1 ay"
"Doğruyu söyle."
"Gerçekten 1 ay bana inanmıyor musun?
Semih ona cevap vermedi. Dilinin ucuna kadar gelen sana nasıl inanayım cümlesini yuttu. Yutkunup "şu an bir yoksunluk çekiyor musun?" Diye sordu.
"Hayır bağımlı değilim."
"Gözlerinin altı hiç olmadığı kadar mor,ellerin titriyor,resmen doğru dürüst konuşamıyorsun bile."
"Alakası yok. Çok iyiyim."
"Tedavi olacaksın."
"Bağımlı değilim."
"Okulunu değiştireceksin."
"Okulumu seviyorum!"
"O yurtta kalmayacaksın!"
"Her bokuma karışamazsın!"
"Senin konuşmaya bile hakkın yok! Annemin ne hâle geldiğini görmedin mi?"
Pekâlâ, şimdi ikiside bağırmaya başlamıştı oysa Semih bunun sakin bir konuşma olmasını dilliyordu.
"Babam beni odama kilitleyip kemeri ile üzerime yürürken o orada izliyordu!"
Bunu verecek bir cevabı yoktu. Annelerinin ne kadar perişan olduğunu biliyorlardı. İkiside 'baba döver de sever de' kelimeleriyle büyümüşlerdi. Anneleri asla babalarına karşı çıkmazdı.
"O eve dönmezsin,burada tedavi olursun." Semih'in bu kavgaya bir çözümü yoktu. En iyisi Dila'yı yanına almaktı,kendisi 3 erkekle bir yaşıyordu, arkadaşları ile ilgili bir sorunu yoktu ama kız kardeşi rahatsız olabilirdi.
Buna da bir çözüm bulmalıydı.Kız kardeşinin sessizliğini onaylama olarak algıladı.
"Hazırlan,hastaneye gideceğiz."
"Kıyafet getirmedim."
"Aşağıya in benden al bir şeyler işte."
"Peki."
--------------------------------------------------------------
"Özür dilerim."
"Bende özür dilerim,Aleyna ile o kadar yakınlaşmamalıydım onu eve dahil almamalıydım. Akılsız gibi davrandım."
"Seni habersiz bırakmamalıydım."
"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"
"Hastaneye gideceğiz şimdi."
"Neden?"
"Ayak üstü anlatmak istemiyorum ama Dila uyuşturucu kullanıyormuş işte tartışmışlar falan onun yanıma alacağım belki taşınırız,ek bir iş bulurum. Burs bize yetmez. Annem babamdan habersiz Dila nin tedavisi için para göndereceğini söyledi yine de eşyaları için İzmir'e gitmem gerek Dila yı tek bırakmakta istemiyorum."
Birden problemleri gözüne çok daha büyük gözükmeye başladı. Gürkan ise onun anlattıklarını şok içinde dinliyordu.
Semih konuşmayı durduğunda birden ona sarıldı. Semih onun ani sarılmasına şaşırmıştı yinede hemen ona kollarına sardı."Seni seviyorum."
"İyi ki varsın."
-----------------------------------------------------------------
Aslında bu bölüm birazcık daha uzundu kestim diğer bölümü de atacağım hemencecik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşumu aldatıyorlar! bxb (texting)
Fiksi Remaja0541******* : Ben sizin yatak marifetlerinizi duymak zorunda mıyım amk Aldatıldığına gram inanmayan Gürkan ve inleme seslerinden psikolojisinin bozulduğunu düşünen Semih'in hikayesi.