(W poprzedniej części osiągnęłam limit obrazów na część więc daję tu resztę)
Paris
Łyżwy, cynamonki i śnieg. To właśnie trzy rzeczy które są w moim życiu od zawsze i na zawsze.
Po ciężkim dniu, spędzonym na lodzie. W końcu wracałam do domu, w raz z siostrą. Marzył mi się odpoczynek, w końcu po takim wysiłku fizycznym, trzeba odpocząć. Szliśmy wąskim i śliskim chodnikiem. Jeden niewłaściwy ruch i gleba. Moja siostra wykorzystywała to jako dodatkowy trening, tylko bez łyżew. Śmiałam się gdy, upadła. To do Scarlett dosyć podobne, brunetka od zawsze miała tendencję do wygłupów i najlepiej ciągłego jeżdżenia na łyżwach. Czasami zastanawiam się jak moja siostra ma na to energię. Spędziliśmy na lodowisku ponad trzy godziny, skacząc i tworząc nowe układy, oraz doskonaląc te, które obecnie wykorzystamy na mistrzostwach. Mistrzostwa na Litwie 2020, to wyczekiwane przeze mnie mistrzostwa. Jednak dzięki Winterwood Academy, mam większe szanse na wygraną. Większe lodowisko, prywatni trenerzy, akademia ucząca teorii, praktyki i przedmiotów ścisłych, a to wszystko w jednym miejscu, plus akademik.
- Ciekawe, czy przyjmą mnie do tej szkoły - mówiła zdyszana, zwisając na moim ramieniu. - W końcu jeżdżę lepiej od ciebie, więc w sumie to nie muszę się martwić.
Wyszczerzyła zęby w szelmowskim uśmiechu. Scarlett była piękną brunetka z brązowymi oczami. Niby z niczego nie wyróżniająca się dziewczyna, przecież są miliony, jak nie miliardy, takich samych ludzi jak ona, jednak wyróżnia ją jej charakter i zainteresowania. Scarlett zaraziła się pasją do łyżew, od naszego brata - Alexa.
Chłopak jest wysportowanym hokeistą (po tacie), milionerem oraz młodym celebrytą. Ja za to jeździłam od urodzenia. Każdą zimę spędzałam na lodowisku, ćwicząc i wymyślając nowe układy. Scarlett ma to do siebie, że z całego naszego rodzeństwa jako jedyna czyta książki. W jej pokoju jest conajmniej pięćset książek, jeśli nie więcej. Lubi również gotować i piec, w szczególności dla mnie. Moja siostrą wie, jak bardzo uwielbiam cynamon. Jabłka w cynamonie, szarlotkę, cynamonki... wszystko. Dlatego właśnie większość czasu, oprócz ciągłego pilnowania mnie żebym przypadkiem się nie zabiła na łyżwach, spędza na pieczeniu. Według niej to idealna terapia i zabawa, nigdy nie wiadomo czy z ciasta wyjdzie zakalec, czy może pyszne ciasto.
CZYTASZ
On The Ice / #1 Ice
Roman pour AdolescentsMam nadzieję że kiedyś to wydam🫶🏿 Pierwszy tom serii Ice. "" Od zawsze w głowie Paris na pierwszym miejscu były łyżwy. Pasja jaką je darzyła była tak ogromna, że większość ludzi myśleli, że trenuje ona zawodowo. Dążąc do perfekcji w tym sporcie...